Wie gaan er dit jaar nog meer niet op vakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 13:06

Wij gaan ook niet, ik heb er zelfs een hekel aan := . Wij gaan alleen weg als we een show met de mini paardjes hebben, en zelfs dan ga ik als het kan 's avonds naar huis.

Leuk om te lezen dat er meer mensen zijn die niet op vakantie willen, dacht altijd dat ik van een andere planeet kwam of zo. Voor de meeste mensen is vakantie toch wel belangrijk en ik vind het een straf om te gaan :o .

Ik geniet meer van leuke dingen doen, leuke uitjes, een keer bbq of uit eten, maar wel lekker in mijn eigen bed slapen en zelf voor mijn dieren zorgen :j . Dat is voor mij vakantie genoeg.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 13:23

Ik ga als het goed is eind september, maar heb nog niks geboekt ofzo. Vind het niet zo erg thuisblijven met dit weer de hele tijd. Kan hier genoeg leuke dingen doen! (Tips: efteling, safaripark, strand, shoppen, picknicken in het park/bos, fruit plukken op een boerderij met pluktuin, dagje bootje varen etc.)
Ben wel al twee keer een weekend weggeweest dit jaar. Ik hou ook niet zo van heel lang op vakantie gaan, na een week ik het altijd wel weer gezien. Weekendjes weg vind ik wel leuk, ben je er toch ook echt helemaal even tussen uit.

Gina

Re: Wie gaan er dit jaar nog meer niet op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 13:25

Wij gaan ook niet, wel ga ik een weekje op kamp.
Ik heb net een nieuw paard, trailer en paddock en het geld raakt ook een keer op bij m'n ouders :P

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-10 13:26

Ik ga morgen ook een dagje naar het strand, maar ik baal er elke dag van dat ik geen vakantiebaantje kan vinden :(

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 13:30

Ik ben hier al op vakantie. :D
Ik heb de rust en de ruimte en het strand om de hoek.
3 Paarden aan huis, hondjes in de tuin.
Waarom zou ik op vakantie moeten gaan??

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 13:37

Wij gaan ook niet op vakantie!

Maar we doen wel in vakanties!

Zelf ga ik weer een maand (!) terug naar Nederland. Contracten opzeggen, maar dat voelt zeker niet als vakantie en ik kijk er ook niet naar uit, omdat ik dat in mn eentje moet doen en man paarden poezen en honden achter moet laten.

edit: woord ingevoegd - bekend 'bedouin'gebrek

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 13:47

c_star; heb je al op studentenwerk.nl en bijbanen.nl gekeken? schoonmaakwerk bijv vragen ze altijd wel mensen voor en zo ook in de zorg. maar je moet er wel van houden natuurlijk

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 13:49

C_Star schreef:
Ik ga morgen ook een dagje naar het strand, maar ik baal er elke dag van dat ik geen vakantiebaantje kan vinden :(

schoonmaken dan ?
of in een keuken of bejaardenhuis..
misschien alfa hulp?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:31

Ik ga ook niet op vakantie vanwege aanschaf van een nieuw paard.
mensen kijken mij inderdaad ook raar aan als ik zeg nee ik ga niet mn geld is op.
ik heb nu lekker 2 weken vakantie gehad en met mn nieuwe paardje bezig geweest nou ik ben ook wel uitgerust hoor.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:35

Wij ook niet..helaas. Het was een wel-niet-toch wel-bijna geboekt-nee toch niet dit jaar..

Maar ik heb wel een weekje vrij van mn werk, kan ik toch even lekker mijn eigen ding doen.

Reden is: geldgebrek bij mij, te weinig tijd bij mijn vriend, geen auto om de caravan te trekken en ik wil mn paardjes eigenlijk ook niet alleen laten.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:38

Wij gaan ook niet op vakantie. In December ben ik ziek geworden, februari geopereerd, chronische darmziekte geconstateerd, begin juli weer geopereerd. Dus ik moet eerst eens even goed op gaan knappen, en dan ga ik weer lekker van mijn paardjes genieten, want dat heb ik ook niet veel kunnen doen het afgelopen half jaar.

Misschien dat we met mn ouders en broertje nog eens n paar dagjes weggaan, maar dat zien we dan weer wel. T ligt er ook aan hoe warm t is in de vakantie :D

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:40

Ik ga ook niet op vakantie. Vorig jaar augustus werd ik ziek, na ruim een half jaar kwamen de artsen erachter dat het de ziekte van Lyme was. Ik ben nu nog aan het herstellen dus een vakantie zit er niet in. Ik heb ook simpelweg geen geld om te gaan omdat ik bijna niet heb kunnen werken door de ziekte. Maar ja, hopelijk kan ik volgend jaar weer ;)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 07:51

TS ik liep gisteren door het WC Molenvliet bij de slager zoeken ze iemand, bij de C1000 en nog ergens maar dat weet ik ffff niet meer!

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 19:44

Frances schreef:
c_star; heb je al op studentenwerk.nl en bijbanen.nl gekeken? schoonmaakwerk bijv vragen ze altijd wel mensen voor en zo ook in de zorg. maar je moet er wel van houden natuurlijk

Ja, maar zelfs dat zit al allemaal vol. Al 3 maanden geleden :(

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 19:46

miep1979 schreef:
TS ik liep gisteren door het WC Molenvliet bij de slager zoeken ze iemand, bij de C1000 en nog ergens maar dat weet ik ffff niet meer!

Wat raar ik alle 3 c1000 in W gebeld en ze hadden niemand meer nodig of ik was te oud.

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 22:07

Ik ook niet dit jaar.. geen geld meer over door me rijbewijs :P En nu hard aan het sparen om misschien na de vakantie een weekendje naar Parijs te gaan en in mei ga ik naar Florence met school, dus deze vakantie wordt vooral heel veel werken :D

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 22:10

Ik ga ook niet op vakantie dit jaar..
Vorig jaar naar Gran Canaria geweest en centjes op nu..(nee grapje)
Ook eerlijk gezegd niet echt behoeft om tegaan..
Heb 6 honden en een paard en wil dat niet uithanden geven aan een ander!!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 22:14

TS: Met 20 jaar nemen ze idd geen partimers aan bij c1000. Vorig jaar kwam een vriendin van me bij ons in de winkel om een sollicitatieformulier te vragen. Die kreeg ze al niet eens mee omdat ze te oud was.
Je zou het wel bij Jumbo kunnen proberen.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 22:22

Hier ook Casa del Sol, Rundumhause en Hintergarten :D

Reden:
Geen behoefte aan reizen. (ja die mensen zijn er ook)
+ paard = mijn vakantie :$ alles gaat tegenwoordig op aan paardenspulletjes, wedstrijden en lessen!
+ ik wil een nieuw zadel en een schumacher hoofdstel = aan het sparen :z
+ Brabantse kampioenschappen 14 augustus, dus trainen, trainen, trainen!

Ik heb de hele maand augustus vakantie!
Daarbij strand om de hoek hier, Aquabest (grote recreatieplas met loungeclubs) ligt op 5 minuten lopen.
(Abonnement € 35 onbeperkt van april t/m september)
Genoeg evenementen en uitjes hier in NL hoor, er is veel meer te doen als men denkt!
En vrienden van Groningen tot Maastricht, dus die staan ook op het programma!