Leuk single reizen!! Hier ook een vrijgezel die wel houd van verre reizen maar waar het steeds lastiger voor wordt een medereiziger te vinden. Ben van plan om volgend jaar misschien weer een mooie reis te gaan maken. Ik twijfel over Azie of de Westkust van Amerika. Als ik een reis maak boek ik deze ook bij Fox. Hoor daar allemaal goede dingen over.
In 2006 ben ik met een singlereis van Summum naar Zuid-Afrika, Lesotho en Swaziland geweest. Was echt een superreis. In 2009 ben ik samen met een vriendin met Djoser naar Costa Rica en Panama geweest. Zijn ook echt landen die ik aanbeveel als je van mooie natuur houdt.
Azie is gaaf! Ben vorig jaar met Baobab in Thailand, Laos en Cambodja geweest. Zou nog wel een keer naar Thailand willen gaan, en Laos is zo relaxed...
Twaalf
Geplaatst: 20-08-10 19:23
Anique_Vaandrig schreef:
Nog geen idee eigenlijk. Ik houd zelf erg van cultuur en natuur. Moet me nog een beetje in gaan lezen wat me leuk lijkt! Suggesties zijn altijd welkom
Haha dan is er genoeg keus volgens mij
Wat gaaf Faringo! Singlereis van Summum goed bevallen?
Thailand is supermooi. Hoe mooi Laos en Cambodja ook waren, in Thailand had ik wel langer willen blijven. Het is ook een goed land voor Asia-newbies: goede wegen, voor Azië goede hygiënische condities en relaxte mensen die gewend zijn aan toeristen en dus niet over de rooie gaan als je per ongeluk iets doet wat raar is in hun ogen.
Anoniem
Geplaatst: 21-08-10 00:28
urselin schreef:
Anique_Vaandrig schreef:
Nog geen idee eigenlijk. Ik houd zelf erg van cultuur en natuur. Moet me nog een beetje in gaan lezen wat me leuk lijkt! Suggesties zijn altijd welkom
Haha dan is er genoeg keus volgens mij
Haha, ja zeg dat Ik weet niet eens meer waar ik moet beginnen
Nou Costa Rica en Panama zijn in ieder geval heel veel natuur en weinig cultuur.
jarrah
Geplaatst: 25-08-10 19:16
Hoi allemaal! Ik ben vanmiddag weer thuisgekomen na een fantastische vakantie in Kroatie! Ik heb werkelijk echt genoten.. een mooi land, goedgeorganiseerde reis, en een geweldige groep... Ik zal later wat foto's plaatsen Ben in ieder geval helemaal gesloopt.. per nacht hooguit een uur of 4 geslapen, dus heb wel even nodig weer bij te komen
Yeeah Jarrah , super dat jij het ook zo leuk hebt gehad. Zat Mirjam er nog als begeleiding , of was die al weg? Ben heel benieuwd naar je foto's en verhalen en welke activiteiten je gedaan hebt! Niet nieuwsgierig hoor ...