Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A_lette schreef:xdniesje schreef:Weten jullie een leuke camping in Nederland?
Voor wat voor vakantie?
Terpstra op Terschelling vond ik geweldig
A_lette schreef:Het vaste land van Spanje is idd erg veel jongeren. Is dat ook de reden dat het slecht is bevallen dan?
De ouderen zitten - tenminste, naar wat ik hoor en lees - vooral op Mallorca en Chersonissos. Wil je uitgaan en dingen doen kun je ook naar Turkije en Kos gaan.
Janine1990 schreef:Chersonissos is het Llorett voor als je wat ouder bent![]()
In Llorett lopen vele kindjes rond, zo zagen wij het vorig jaar...
In Salou waren al nauwelijks mensen van onze leeftijd...
Corelli schreef:Vriendlief en ik gaan deze zomer veel verschillende uitstapjes doenWe hebben nog niks gepland, maar we zitten te denken aan stedentrips (Brussel, Berlijn, Antwerpen etc.), dagje pretpark (Efteling, Walibi), paar dagen kust, dagje kuuroord etc..
We willen reizen met de trein en tussendoor niet naar huis, dus verblijven in (hopelijk zo goedkoop mogelijke) hotelsWe hebben dit plan bedacht omdat we dit jaar geen vliegreis kunnen betalen..
Iemand die dit nog meer heeft gedaan en misschien og tips heeft voor leuke dingen?
Janine1990 schreef:Okee, ik weet niet voor hoelang. Maar als je naar bijvoorbeeld Tsjechië/Hongarije/Kroatië gaat (met auto) ben je waarschijnlijk goedkoper uit dan in Nederland/België/Duitsland....