Zomer 2010, waar ga je heen en waarom?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Re: Zomer 2010, waar ga je heen en waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:51

Gisteren geboekt, Chersonissos.

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:12

A_lette schreef:
xdniesje schreef:
Weten jullie een leuke camping in Nederland?

Voor wat voor vakantie?
Terpstra op Terschelling vond ik geweldig :+:

Strand,actie of relax, alles vinden we leuk! We houden vooral van zwemmen, dus het zou leuk zijn als er een zwembad, meer of strand is! :)
Natuurlijk liever geen 50+ camping....

Tara_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:18

Ik ga naar Chersonissos!!!!!!!!! Heb er nu al zin in :D

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 09:36

Is Chersonissos het nieuwe Lloret de Mar of zo?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 11:38

Chersonissos is het Llorett voor als je wat ouder bent :P
In Llorett lopen vele kindjes rond, zo zagen wij het vorig jaar...
In Salou waren al nauwelijks mensen van onze leeftijd... -O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 13:41

Het vaste land van Spanje is idd erg veel jongeren. Is dat ook de reden dat het slecht is bevallen dan?

De ouderen zitten - tenminste, naar wat ik hoor en lees - vooral op Mallorca en Chersonissos. Wil je uitgaan en dingen doen kun je ook naar Turkije en Kos gaan. :j

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 13:50

Ik ga lekker met mijn vriendinnen en onze paardjes op vakantie naar de camping Oosterhout! Lekker bosritjes maken en savonds bij kampvuur muziek maken :) Beetje Gipsy style echt super gaaf! Zij doen het al paar jaartjes en ik ben vorig jaar meegeweest met mijn paard 4 weken en we zijn zo close geworden met zijn allen was echt mijn droomvakantie en dat in Nederland! haha!

Al klinkt Griekenland of Marlorca ook niet verkeerd :p

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 13:53

nergens zoals elk jaar :P

kan ook niet makkelijk als we thuis een pensionstal hebben :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:28

A_lette schreef:
Het vaste land van Spanje is idd erg veel jongeren. Is dat ook de reden dat het slecht is bevallen dan?

De ouderen zitten - tenminste, naar wat ik hoor en lees - vooral op Mallorca en Chersonissos. Wil je uitgaan en dingen doen kun je ook naar Turkije en Kos gaan. :j

Nee hoor, ze gaan dit jaar met een grotere groep naar Malgrat.
Ik was gewoon niet zo'n feestbeest, ken iets te veel discipline denk ik. Zo gingen mijn vriendinnen elke avond stappen, ik ben een avond thuis gebleven en Tiësto vond ik om half vier al wel weer genoeg geweest.
Nee, laat mij maar elke avond dronken worden (bij wijze van spreken) voor m'n tentje in Zuid-Frankrijk, om er 's ochtends weer uit te branden en lekker op het strand verder te slapen :j
Hebben veel ruzie gehad en daar kon ik erg slecht tegen. Ik ben van huis uit erg ondernemend maar verlegen. En hoewel mijn vriendinnen redelijk brutaal zijn, moest ik overal het woord doen. We hadden gekozen voor een Catamaran en een Beachday, de Catamaran vond ik heerlijk, maar zij niet... En de Beachday hebben we ons voor verslapen, was op maandag, dinsdagavond zouden we weer vertrekken. Ik was in tranen, want had zo graag op een waterscooter gezeten en die bananenboot leek me ook geweldig. Maar helaas... En in combinatie met laatst een weekend Centerparcs, wist ik wel dat ik beter niet weer op vakantie kon gaan met hun, voor eigen geluk...

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:33

ik kan nooit in de zomer op vakantie door m'n vriend z'n werk, maar gaan pas in oktober, dit jaar waarschjnlijk weer naar Bonaire, voor 't derde jaar om te duiken.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:34

Hier wederom weer met de paarden op vakantie. Dit keer in eigen land naar de o zo mooie Veluwe. :D

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:04

3 weken naar frankrijk met ouders en een weekje naar inislot (drenthe) met vriendinnetjes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:05

Ik ga van de zomer roadtrippen met vriendin in Denemarken :):)
Nu al zin in :D

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:06

Janine1990 schreef:
Chersonissos is het Llorett voor als je wat ouder bent :P
In Llorett lopen vele kindjes rond, zo zagen wij het vorig jaar...
In Salou waren al nauwelijks mensen van onze leeftijd... -O-

Inderdaad, wij zijn ook na Salou geweest, nou veruit de oudste :+ Ik hou het dit jaar mooi bij Chersonissos.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:07

Vriendlief en ik gaan deze zomer veel verschillende uitstapjes doen :j We hebben nog niks gepland, maar we zitten te denken aan stedentrips (Brussel, Berlijn, Antwerpen etc.), dagje pretpark (Efteling, Walibi), paar dagen kust, dagje kuuroord etc..
We willen reizen met de trein en tussendoor niet naar huis, dus verblijven in (hopelijk zo goedkoop mogelijke) hotels :) We hebben dit plan bedacht omdat we dit jaar geen vliegreis kunnen betalen..
Iemand die dit nog meer heeft gedaan en misschien og tips heeft voor leuke dingen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:08

L_iek, wanneer zat je in Salou en welk appartement?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:09

Corelli schreef:
Vriendlief en ik gaan deze zomer veel verschillende uitstapjes doen :j We hebben nog niks gepland, maar we zitten te denken aan stedentrips (Brussel, Berlijn, Antwerpen etc.), dagje pretpark (Efteling, Walibi), paar dagen kust, dagje kuuroord etc..
We willen reizen met de trein en tussendoor niet naar huis, dus verblijven in (hopelijk zo goedkoop mogelijke) hotels :) We hebben dit plan bedacht omdat we dit jaar geen vliegreis kunnen betalen..
Iemand die dit nog meer heeft gedaan en misschien og tips heeft voor leuke dingen?

Vriendin van me heeft een stedentrip in Oost-Europa gedaan, moet erg gaaf zijn geweest!
Anders is Tsjechië ook keileuk, met name aan dat meer in het zuiden... :j

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:09

We willen wel in Nederland blijven, met evt. Belgie en Duitsland erbij, maar verder niet :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:14

Okee, ik weet niet voor hoelang. Maar als je naar bijvoorbeeld Tsjechië/Hongarije/Kroatië gaat (met auto) ben je waarschijnlijk goedkoper uit dan in Nederland/België/Duitsland....

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:15

Ik ga met mijn ouders naar mijn familie in washington DC.. dan gaan we ook naar een resort in Miami, waar ik, als het goed is, met dolfijnen ga zwemmen! *D Zeer gaaf dus!

Ook ga ik met mijn jaarclub meiden een weekje naar een feest oord, sunny beach oid!

En ik ga met mijn vriendje een weekje naar Londen!
Laatst bijgewerkt door TessJS op 16-01-10 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:15

Wij hebben deze week via gogo een reis geboekt naar Marmaris (Turkije) :D Ik heb er onwijs veel zin in!

Vorig jaar ben ik naar Lloret geweest, dat is inderdaad iets jonger, maar 17/18 :j En als je daar heengaat heb je in ieder geval geen tekort aan jongens! Ongeveer 70% van de vakantiegangers zijn jongens.

Evelinelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:16

2 weken naar Italie. en pony dan lekker de wei op.

lekker zonnetje strand water. met de boot waterskien, waterscooteren en met vrienden daarheen :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:18

Janine1990 schreef:
Okee, ik weet niet voor hoelang. Maar als je naar bijvoorbeeld Tsjechië/Hongarije/Kroatië gaat (met auto) ben je waarschijnlijk goedkoper uit dan in Nederland/België/Duitsland....

We hebben maximaal 3 weken :) Een reis met de auto is geen optie, want we hebben beiden geen rijbewijs :+ Verder zijn we gewoon wat aan huis gebonden, dus vandaar de optie Ned, DL, Belgie :)
Ik zoek dus echt tips binnen die landen :) Toch bedankt voor je tips!

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:21

Last minute, Griekenland/Spanje/Turkije.
Waarom: Omdat vorig jaar vanwege een ernstig ongeluk van m'n vriend de vakantie niet door ging en we het nu goed (lees: luxe en lange vakantie) aan willen pakken. Waarom Last minute? Omdat we beide student zijn en het niet erg vinden om zo laat te bedenken waar we heen gaan :D

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:25

Janine1990 schreef:
L_iek, wanneer zat je in Salou en welk appartement?

Is alweer 2 jaar geleden. Zaten toen in California.