Ik ga dit jaar wél weer naar Turkije! Marmaris dit keer, heb er zin in!
(En de rest dit jaar: 4-1 - 31-5 : Jyvaskyla Finland. 15-21 februari: Lapland +Noorwegen. 15-18 Maart: Rusland, ST Petersburg. 12-15 April: Estland, Stockholm, Helsinki. 31-5: Nederland 20-28 Juli: Marmaris Turkije met uitstapje naar Griekenland
Jeetje A_lette jij hebt het druk aankomend jaar . Wel gaaf dat je dat allemaal kan doen! Lekker van genieten. Ik ben al weer langzaam bezig met het inpakken van mij koffer. Zaterdag ochtend vertrek ik weer! Heb een mooi fotoboek gemaakt van zijn tijd in Nederland als aandenken! Hoop dat hij er blij mee is.
Nope, niks van Nathalie gehoord. Hoe lang ga je nu zijn kant op? Weekje? Zo Alette, doe je goed, bij mij is het op dit moment alleen New York, volgende maand en dan is het afwachten waar een vriend van mij terecht komt om te werken en dan ga ik waarschijnlijk wel zijn kant op.
Hier ben ik hoor. Nog steeds vanuit het ziekenhuis maar meisje zit nog lekker warm binnen en het is rustig dus dat is mooi. Heb er nu zelf een goed gevoel over dat ze nog wel even binnen blijft.
A_Lette lekker zeg zoveel weg!!! Ikkuh heel veel plezier alvast!!!
Wat fijn dat alles goed gaat Nathalie! Hopen dat ze het inderdaad nog even vol houdt, je moet nog wel even!
ikkuh15
Geplaatst: 10-02-10 21:47
Ik ga inderdaad weer een weekje! Beetje zon op doen Nathalie goed om te horen dat het nu een beetje rustig is! Dat ze voorlopig lekker nog mag blijven zitten! Hou je het zelf allemaal een beetje vol in het ziekenhuis?
De reden dat ik zoveel kan reizen is omdat ik op dit moment voor mijn studie in het buitenland zit en door middel van studentenreisjes kan ik de boel hier goed onveilig maken
(wel een flinke tijd voor moeten sparen, maar heb het er graag voor over )
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Turkije, en het wordt ook de eerste keer vliegen We gaan naar het Royal Vikingen Hotel in Konakli. Dat is dichtbij Alanya. Zijn er nog bepaalde souvenirs die ik echt mee moet nemen uit dat gebied of iets dergelijks?
ikkuh15
Geplaatst: 12-02-10 23:54
Ik ga nu slapen en morgen op weg naar de zon! En natuurlijk vriendlief
Nee daarom Kan altijd lastminute boeken als ik echt wil...
Nathalie
Geplaatst: 18-02-10 15:11
Hier gaat t redelijk.. Zie dat ik hier geen nieuws meer gebracht heb. Ik ben inmiddels weer thuis en lig de hele dag in bed.. Morgen weer op controle maar het rommelt vreselijk de laatste dagen dus ik ben ergens een beetje bang dat ik weer moet blijven. Maar dat zien we morgen wel he?
Ik ben ook zo langzaamaan aan t kijken voor tickets voor augustus/september. Even kijken hoe we het precies gaan doen. We willen het liefst een dag of 7 tot 10 naar mijn schoonfamilie en dan nog een paar dagen Marmaris. Maar met de kleine in de bus (18 uur) zie ik niet zitten dus zouden we moeten vliegen. Maar het vliegveld is ook weer 4,5 uur met de auto van mijn schoonfamilie vandaan... En dan moeten we nog een los hotel voor een paar dagen en een losse terugvlucht. Kwa hotel wachten we nog even af tot het seizoen begonnen is zodat we weten waar onze vrienden werken... Dat we naar mijn schoonfamilie gaan is iig 1 ding dat zeker is.