Hierdoor heb ik eindelijk eens tijd voor

Tussendoor de stoofperen in wording checken. Jamzit al in potten. 2,5 pot vol
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eigenlijk wilde ik door met een mini versie (maatje ministeck en blokjes van soms 1 bij 1 mm
) maar door het peren schillen en afgelopen dagen wil dat echt niet. Dit is al een uitdaging genoeg 

deed en omrijden en keren veroorzaakte helaas.

karuna schreef:Ah dank je wel. Heel erg lief. Ik heb nu tranen in mijn ogen. Ben toch al emotioneel vandaag en heb mijn tante mega veel geknuffeld. Ze zit te genieten van het bezoek als vanouds toen we vroeger bij mijn opa en oma waren op zondag ochtend.
vorige week kregen we al een telefoontje dat het nu toch nu aflopend was voor haar.
mijn papa is nu echt officieel de oudst levende van de rest.
en ook mijn oude dametje is een zichtbaar oud besje, wel in goede doen maar ook duidelijk oud.
dan gaat er toch een stukje van haar mee naar frankrijk uiteindelijk. Tenminste als ik ze daar op tijd weg kan krijgen.
Dat schijnt nogal haast te hebben. En het is niet bepaald naast de deur.
en twee stoeltjes en een klein tafeltje zou het om gaan.
. En het moet deze week weg, alleen weet ik dus nog niet wanneer deze week precies ophoudt? Is dat zondag nog of stopt de week al vrijdag middag
Zondag middag gaat nog wel lukken, eerder wordt gewoon heel lastig ivm afspraken die niet verzet kunnen worden, en het werkrooster van gv en mijn energie nivo. Ik heb best last van afkikverschijnselen van de prednison dus verkeersdeelname is niet echt heel tof nu
Voor haar fijn dat haar lijdensweg nu ten einde is maar ze heeft ook wel alles eruit gehaald dat erin zat. 91 jaar heeft ze gehaald.
Deels ouderdom en verwacht (de alleroudste dame is nog wel stram maar springlevend) maar de twee jongste en tamste dames hebben lijkt het een ongelukje gehad. Een keer eerder is dit gebeurd lang geleden. Dan vallen ze en komen ongelukkig terecht, ze zijn taai maar een plekje op hun lichaam is kwetsbaar en beiden hebben daar om een onbekende reden beschadiging gekregen en dat is dodelijk voor ze op die plek.