Baal gewoon zo dat deze vakantie er over 2 dagen alweer op zit... is alleen te verhelpen door meteen weer een vakantie te plannen. De voorpret is zo leuk. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Baal gewoon zo dat deze vakantie er over 2 dagen alweer op zit... is alleen te verhelpen door meteen weer een vakantie te plannen. De voorpret is zo leuk. Josien_ schreef:Is het ook voorpret als je het nieuws en weerbericht blijft checken of je vakantiebestemming overstroomd?![]()
Wij gaan over 1,5 week een weekend naar Valencia en die krijgen de komende week helaas weer enorm veel regen de verduren. Hopelijk voor hen valt het mee!
Essie73 schreef:Ben ik heel erg dat ik hier op Zakynthos al plannen aan het maken ben voor Puglia in april/mei.Baal gewoon zo dat deze vakantie er over 2 dagen alweer op zit... is alleen te verhelpen door meteen weer een vakantie te plannen. De voorpret is zo leuk.
Earth schreef:Oeh spannend haha. Weet hij wel dat jullie op vakantie gaan?

Mijn mama helpt wel haha.
Ik moest zijn paspoort jatten, vakantie aanvragen bij zijn baas - alles was in kannen en kruiken, en nu heeft hij 2 weken geleden zijn ontslag ingediend en start hij voor de vakantie bij zijn nieuwe baan
Ik heb zijn nieuwe baas al aan de lijn gehad, het is geregeld maar wat een stress hahaha.
Wel tof dat je dat voor hem regelt! LWDaisy schreef:Ik heb de vlucht + stoelen geboekt, fast lane bij de douane, priority check in, hotel, huurauto, parking op de luchthaven voor onze auto, dolfijnen spotten, grot bezoeken, ...
Allemachtig, ik hoop dat ik een paard krijg als ik ooit 50 wordt hahaha!
maar wel echt mega leuke verrassing Electra63 schreef:Essie73 schreef:Ben ik heel erg dat ik hier op Zakynthos al plannen aan het maken ben voor Puglia in april/mei.Baal gewoon zo dat deze vakantie er over 2 dagen alweer op zit... is alleen te verhelpen door meteen weer een vakantie te plannen. De voorpret is zo leuk.
Ik hoop dat je een beetje mooi weer hebt gehad op Zakynthos?
10 dagen geleden was het vreselijk slecht.
boeflover schreef:Heb je een bepaalde maand in gedacht Paddingtom? Polen staat nog heel hoog op mijn lijst, prachtige natuur! Qua temperatuur ook meer kans op mooi weer in meer maanden als de andere 2
. Maar goed, dit was wel begin maart. Josien_ schreef:Is het ook voorpret als je het nieuws en weerbericht blijft checken of je vakantiebestemming overstroomd?![]()
Wij gaan over 1,5 week een weekend naar Valencia en die krijgen de komende week helaas weer enorm veel regen de verduren. Hopelijk voor hen valt het mee!
.