Dat wordt duimen Varakaj!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarijeR schreef:Hele mooie foto's Supervixen!
Denk dat Svolvaer er wel wat anders uit ziet als ik er in februari ben.
flitzz schreef:Maris schreef:Gaven ze niet aan dat het het drukste weekend van de zomer zou zijn ?
Nee zijn echt de wegwerkzaamheden.. Afgelopen februari en mei naar Zweden geweest, in februari ongeveer 6 uur gereden (vanuit Venlo), in mei een kleine 7 uur afgelopen juni 10 uur om bij de boot in Travemunde te komen..
Neonlight schreef:En dan neem je dus de veerboot? Hoe gaat dat met die veerboot? Hoe vaak gaat die, moet je die boeke van te voren? Wij zijn nu dus over land gegaan. En die 7 naar boven was dus een drama.
flitzz schreef:@Quir rij jij in het "hoog seizoen" ook zonder te boeken naar de boot?? Wij rijden meestal met aanhanger en zijn dan zo'n 12 meter lang.. (bus met grote aanhanger) En hoe zit het dan met de hut? Zijn er dan nog bijv hutten beschikbaar voor/ met huisdieren?? De route die jij gedeeld hebt is gedeeltelijk hetzelfde als wat wij rijden, maar dat het je gelukt is in zo'n korte tijd.. Heb ik allang niet meer meegemaakt.. Mijn zoon werkt momenteel in Bremen, rijd op maandagmorgen tussen 4en half 5 weg en ze zijn als ze geluk hebben tussen 10 en 11 op de bouwplaats. Op donderdag of vrijdagmiddag rijden ze rond 3 uur weg en is hij 's avonds pas tussen 8 en 9 weer thuis.. Jij hebt echt mazzel gehad dat je zo door kon rijden.. Laatst keer dat wij er ongeveer 6 uur over gedaan hebben is afgelopen jaar september..
Neonlight schreef:Wij zitten nu in Lillehammer op de camping. Morgen relax-dag, beetje rondwandelen en dan weer verder.