Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jilinda schreef:Wat heerlijk! Ik ga eind januari ook naar La Plagnewij zitten altijd in Belle Plagne.
Dit jaar ga ik voor het eerst snowboarden na ruim 10 jaar skiën. Ik heb momenteel al les op een indoor rollerband, dus de voorpret is al begonnen (nouja vooral veel vallen en opstaan)
iirrssjjee schreef:Momenteel zitten wij in La Plagne! In Plagne 1800. Sneeuw is echt helemaal top hier! Het is tussen de -5 & 0 graden. Gevoelstemperatuur is 4 graden. Windstil, geen bewolking, echt super!! Ligt op top 2m sneeuw en in het dal bijna 1,5m dus meer dan genoeg. En ook echt heel rustig/stil op de pistes. En dat in het weekend. Zal morgen helemaal rustig zijn....
[ [url=m/P4EuWs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sb6yd3.jpg]Afbeelding[/url] ]
lshannah schreef:iirrssjjee schreef:Momenteel zitten wij in La Plagne! In Plagne 1800. Sneeuw is echt helemaal top hier! Het is tussen de -5 & 0 graden. Gevoelstemperatuur is 4 graden. Windstil, geen bewolking, echt super!! Ligt op top 2m sneeuw en in het dal bijna 1,5m dus meer dan genoeg. En ook echt heel rustig/stil op de pistes. En dat in het weekend. Zal morgen helemaal rustig zijn....
[ [url=m/P4EuWs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sb6yd3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er geweldig uit! Nog vijf nachtjes slapen en dan vertrekken wij richting La Plagne. Heb geen geduld meer!! Enne je weet het, als je zin en tijd hebt hoor ik graag de aanraders qua niet al te steile pistes van je(andere tips ook welkom!!). Veel plezier!!
lshannah schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Een La Plagne tip: neem niet de Route des Bauches piste omdat hij er uitziet als een mooie blauwe lekker door de vallei. Die piste is zo plat als een pannenkoek, het is anderhalve kilometer prikken/steppen...
Is dat niet die piste met zo’n kabel waar je je aan vast kan houden?