USA - Kansas, 3 maanden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:59

Dreamy schreef:
Inderdaad, maar ik vraag me af waarop ze me verder zouden kunnen vasthouden. Want ik heb dit keer niet gelogen. Ze (security) hebben ook tegen mij gelogen om dingen "uit mij te willen krijgen", hoor ik nu allemaal achteraf. Dingen die niet waar zijn en waar ik ook niet aan heb toegegeven, want dat zouden ze nooit hebben gezegd dacht ik al :n

Voelde me echt voorschut. Werd door een hele lieve securityman naar vliegtuig begeleid :') mocht als eerste erin en 1e klas gevlogen had hij geregeld voor me :+ Dat dan weer wel..

Ik mag gelukkig er wel nog in hoor, alleen niet met de Visa Waiver/Esta die je via de site kunt verkrijgen. Ik moet dan even langs het bureau in Amsterdam, aangezien ik nu dus geweigerd ben :)

Ik zou zeggen ga even langs Amsterdam. Sluit even kort hoe en wat.
En vervolg je reis :D ;)
Het is je zo gegunt meid, ik weet nog goed. Hoe schoon broertje terug kwam helemaal verdrietig.
Hij had zich erop verheugd. Alleen hij was er zo kapot van en heeft het erbij gelaten. wel overgens al zijn geld terug gehad.

Dreamy

Re: USA - Kansas, 3 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 16:05

Ja dit zou de 'laatste keer' zijn. Hierna wil ik echt gaan sparen voor huisje/boompje/beestje.. dus dat geld van het ticket zou ik heel goed kunnen gebruiken. Het kwam precies goed uit, maar het mocht niet zo zijn. Geld ga ik zeker terugvragen, maar ik heb hier wel de schrik van gekregen.. ik ga vd week wel even langs Amsterdam vragen hoe en wat.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 16:56

Alles is gezegd.. :)
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 04-07-12 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 16:58

Jolliegirl schreef:
WillieB schreef:
HOO EVEN!!!!

Zeg het maar... :)

Jol, alles is al gezegd verder. Hij heeft er verder toch geen ding in, want hij is (hoorde ik achteraf) helemaal niet aan de telefoon geweest! De security heeft alles lopen verdraaien en hij heeft alles achteraf van Renee moeten horen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 16:59

Ik heb zo'n vermoeden dat dat te maken heeft met wat jij geïnsinueerd hebt eerder in het topic.. :)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:00

Blijkt idd Cher..
Erg sneu ook voor Willie.. :n

Hopelijk houden zij heir geen gevolgen aan over met hun bedrijf..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:03

Rotstreek zeg....

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:04

Zij doen gewoon hun werk, dusja. Alleen is het fout gegaan in de communicatie, en dat is niemands fout in dit geval. Ik vertelde de waarheid en die man die ze aan de telefoon hadden wist niet beter dan dat als er mensen komen, het voor dat bedrag zou moeten zijn normaal..

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:07

Ik zal waarschijnlijk wel geen vrienden maken... Maar ik vind het nogal 'hard to believe' dat iemand jou in ruil voor wat boodschappengeld een paar maanden op zijn ranch laat verblijven. En dat je dan verder niets hoeft te doen. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Waar en welk geld wil je overigens geld gaan terugvragen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:08

Tsja, regel het dan beter.. Dan had je dit gezeik niet gehad

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:10

Nadir schreef:
Ik zal waarschijnlijk wel geen vrienden maken... Maar ik vind het nogal 'hard to believe' dat iemand jou in ruil voor wat boodschappengeld een paar maanden op zijn ranch laat verblijven. En dat je dan verder niets hoeft te doen. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik kan je garanderen dat dit wel zo is... :)
Lees even de uitleg van Cher...dan wordt er een hoop duidelijk.. :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 17:10

mensen, ik heb getemt... Vind dit niet de plek voor een discussie en ik wil mijn topic gewoon open houden ;) Ik zal vragen of alleen Dreamy's post kan blijven staan zodat er wel opheldering is, maar de rest mag wat mij betreft allemaal weg. Ik wil gewoon een leuk topic met leuke foto's en bladiebla over Amerika.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:11

Nadir schreef:

Mag jij raar vinden, prima. Heb het verhaal helemaal uitgelegt, meer kan ik er niet aan toevoegen.
Dat van mijn vliegreis, aangezien ik gewoon de waarheid heb verteld (en ze door een antwoord van een ander mij terugsturen) en ik ben benieuwd of dat nog terug te vragen is :)
Ik probeer dit zelf op aanraden van BudgetAir he ;) Mijn moeder had ze gecontacteerd toen ik op de weg terug was en ze zeiden dat we hier werk van moesten maken. Zij nemen contact op met KLM en als die niks willen doen gaan ze zelf nog erachteraan. Kortom, blijkbaar vond zij het verhaal dusdanig dat het wel kan worden vergoed :)

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:11

Jolliegirl schreef:

Oh die heb ik gelezen hoor :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:12

Sorry Renee, idd en ik wil best via PB verder discussieren.. sta ik helemaal voor open!
Maar laten we dit topic even weer clean houden :)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:12

Nadir schreef:
Jolliegirl schreef:

Oh die heb ik gelezen hoor :)

Nou dan?
Tuurlijk zal ze helpen met de paarden, lekker rijden enzo..
Logisch? Ze hebben daar genoeg ''werkers'' dus haar hulp was niet nodig.. ze had al geluk dat ze die kant op mocht komen zover ik begrepen heb.

Helaas is dat dus even anders gelopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:18

Oh juist, welke ranch is dat dan, want tegen een gratis verblijf zeg ik ook liever geen nee. Als iemand mij de gegevens geeft, dan ga ik dat gelijk ook voor mezelf regelen.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:18

:roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:19

:')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:19

Ik geloof inderdaad ook niet dat moddergooien de bedoeling is van dit topic.
Ik vind het heel vervelend voor Cher, want hoe dan ook is zij degene die de pineut is van dit alles.
Jammer dat het zo gelopen is.

Renee, wat heb je allemaal gedaan vandaag?

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:21

Jeetje zeg, bokt is weer op dreef. 8)7

Zullen we dit topic gewoon even open houden, en genieten van de mooie foto's en verhalen van Renee ? Als je Dreamy niet wilt geloven, doe je dat lekker niet, maar ga alsjeblieft een ander topic verzieken zeg :O

Renee, wat was vandaag het programma ? :D *\o/*

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 17:23

het programma wás dat ik naar het feest in Pratt zou gaan met Cherry ter ere van 4th of July...
Nu.... weet iuk het niet... denk eerlijk gezegt dat er voor mij niks meer te doen is aan dingen doen. Ik moet in elk geval morgen ochtend weer terug zijn op de andere stal...

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:24

Modder gooien? Topic verzieken?
Mogen er soms geen kritische noten bij haar verhaal worden gezet?

Ik heb vanmorgen al gezegd dat ik het sneu vind voor Dreamy. Maar ik twijfel gewoon aan haar verhaal. En als ik dat al via Bokt doe kan ik me heel goed voorstellen dat US Immigrations dat ook deed ;)

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:24

:(:) :(:)

He , balen ook.... Je gaat dus ook niet meer richting het feest ?

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:26

Nadir schreef:
Modder gooien? Topic verzieken?
Mogen er soms geen kritische noten bij haar verhaal worden gezet?

Ik heb vanmorgen al gezegd dat ik het sneu vind voor Dreamy. Maar ik twijfel gewoon aan haar verhaal. En als ik dat al via Bokt doe kan ik me heel goed voorstellen dat US Immigrations dat ook deed ;)

Mag allemaal, maar doe het gewoon even in een pb richting Dreamy, aangezien dit niet het topic is om er over verder te gaan. En als het te lang off topic doorgaat, wordt het topic gesloten, wat weer niet de bedoeling is lijkt me ?

Kritische noten hoeven niet altijd openbaar hoor, kan ook gewoon tussen 2 mensen uitgewisseld worden :j