Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
naar jessie j!!! Heel veel zin in. Verder Naar Camden en Oxford, met een rode dubbeldekker tourtje doen, piccadilly bezoeken.. hebben jullie nog tips? Heb al een beetje door het topic gelezen. We zijn alleen niet echt musea typjes maar vinden het heerlijk om lekker rond te struinen en te shoppen.
Voor de Olympische Spelen was het leuk, maar ik zou er niet kunnen wonen. Mij veel te druk 
ik liep gewoon tussen de atleten door
) en Olympic Park. Verder naar Hyde Park, het British museum en eigenlijk een beetje door Londen gedwaald. Op de dagen dat ik "vrij" was had ik er eigenlijk weinig puf voor
Cayenne schreef:Iedereen vraagt of ik na de OS niet in een gat gevallen ben en terug naar Londen wil.
Eigenlijk helemaal geen last vanVoor de Olympische Spelen was het leuk, maar ik zou er niet kunnen wonen. Mij veel te druk
Ik vond de sfeer in Londen wel heel gezellig trouwens. Cutty Sark is een fijne buurt![]()
en Greenwich Market

Ga van 26t/m30 november naar Londen met school! ( Toerisme opleiding ) Denk dat we zo'n beetje alles wel gaan zien in de stad! 
was in Hyde park bij BBC radio 2 live festival, kwam voor Jessie J, stond heeeelemaal vooraan! Ge-wel-dig