Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:10 euro valt me alles mee. Ik dacht in de richting van 80 euro ofzo
Maar nog geen idee of ik ga.
Rachelll schreef:@aimee, ik geloof niet dat de sfeer per definitie anders zal zijn door die 10 euro. met deze kaart kan je ook gewoon heel de dag in en uitlopen...
Aimee schreef:Rachelll schreef:@aimee, ik geloof niet dat de sfeer per definitie anders zal zijn door die 10 euro. met deze kaart kan je ook gewoon heel de dag in en uitlopen...
Degene die een kaartje hebben, kunnen de hele dag misschien in en uit lopen. Het punt is juist dat de vrijblijvendheid er vanaf is. Ook het meetingpoint-effect zal veel minder zijn.
Je kunt niet meer tegen je Olympische vrienden zeggen: "zie je straks wel in het HHH, gaan we van daaruit samen op pad."
Mijn leukste Olympische ervaringen heb ik te danken aan toevallige ontmoetingen in het HHH.
Rachelll schreef:ik ga daar niet heen om vrienden te maken, heb al heel leuk gezelschap!
met de winterspelen ben ik hier tevens niet tegenaan gelopen en was het gewoon een feestje.
Lielle schreef:nee, zo werkt het volgens mij niet. Ik heb drie kaarten in Londen gekocht en drie in nederland, en alleen voor die Nederlandse kaarten krijg je credits (dwz gegarandeerde kaarten). En daarvoor kun je gewoon een datum kiezen, dat is niet gekoppeld aan het evenement dat je bezoekt. Daarnaast kun je via de vrije inschrijving meedoen aan de loting.