Hoop dat er bij ons ook ligt !

Gaan over 7a8uurtjes rijden! Haha ik&me broertje blijven wakker, kunnen er niet tegen om 5uurtjes te slapen en dan er zo vroeg uit !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:jana79 schreef:Is hier toevallig iemand pas in winterberg geweest?
Hoe is het daar met de sneeuw?
De sneeuw is daar momenteel nogal groen, geloof ik
citroen schreef:1.40 is wel lekker!
In Tsjechie waar wij gaan ligt er maar 45cm in het dal en 80 op de berg... sneeuw kwaliteit was hard hoop dat t nog goed gaat komen!
Morge nacht tussen 3&4 gaan we de auto in! En dan gaan we rond 12uur winkelen in Polen en hopen dan tussen 3&4 in Tsjechie te zijn smiddags!![]()
@1232 waar in Deutsland ga je ?
felinetibor schreef:Zo ik ben ook weer terug van een geweldige week wintersport in Gerlos!
Het sneeuwde toen we aankwamen. Volgende dag hadden we zon en toen gingen we nog even lekker een dagje relaxen. Volgende dag ook zon alleen in de middag wat bewolkt, maar met mijn extreme zonne allergie vond ik dat niet zo erg haha. Daarna hebben we nog 3 dagen de hele dag sneeuw gehad en 2 dagen de hele dag zon! We hebben weer mazzel gehad dat het zo onwijs gesneeuwd had, ook de laatste dag, dat was wel jammer want je zag geen klap. Ook een dag echt enorm koud, gevoels temperatuur -25, dat was écht koud! De pistes waren ook heel goed te doen.
Arianne1993 schreef:Ooehw je zat best dichtbij mij in de buurt![]()
Wij zaten in Mittersil & wederom een topvakantie gehad.
Hadden regelmatig het zonnetje, maar was wel onwijs koud.
Maargoed, de pistes lagen er top bij.