Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tara_ schreef:Snappen die mensen dan echt niet dat dat niet kanVanuit Haarlem, langs Breda en dan in Leiden eindigen...
.
.
.
En ik blijf me altijd verbazen over hoeveel mensen er in de trein van schiphol naar utrecht stappen, die naar Amsterdam CS willen, terwijl op de borden duidelijk staat dat ie niet op Amsterdam CS stopt.

ik rij daar nu net binnen 
komtie heel schuchter vragen in de coupe of alles naar wens is

schoolwerk. 
)
Ach ja, ik kon gelukkig nog zitten. Maar af en toe vraag ik me toch af hoe ze daar nou werken bij de ns. Al moet ik wel zeggen dat de ns mensen gisteravond héél behulpzaam waren op Zwolle. Ik had niet gerekend om s'avonds laat terug te moeten naar Groningen maar ik moest naar Groningen Noord en ik wist dus niet of me aansluitingen wel zouden gaan. Toen heeft zo'n ns mevrouw haar eigen mobiel met internet maar gebruikt om uit te vogelen hoe het zat. Echt, 2 duimpjes omhoog!
zo noemen ze dat al eeuwen
je leert nog eens wat in de trein hè

) maar dit was echt stukken beter.
En soms wat langer, want ik wil niet weten hoe vaak ik mijn overstap in Rotterdam op de trein naar Vlissingen heb gemist 
)
??
ben maar een beetje blond hoor!!
hopelijk is mijn rooster zo dat ik de grootste drukte achter me laat,, maar ben bang van niet haha
die trein is wel grappig vanaf amersfoort-barneveld, die treinen stinken soms ook gewoon naar school
al die dieren haha.
) elk weekend naar huis om te werken.. weet nog niet of dat haalbaar gaat zijn!