lizzymickey schreef:Hallo, hallo allemaal,
Wat is dit moeilijk zeg. Wij willen een weekje naar turkije eind september. Liefst 5 sterren. In de 1e instantie leek Alanya ons een goede keus maar zit nu toch ook aan Antaly te denken qua reistijd.
Wat zijn jullie ervaringen? Hou wel van toeristisch wat betreft winkeltjes en boulevard zou het liefst redelijk dicht bij het centrum willen zitten en strand vind ik minder belangrijk. Side zou ook nog een optie zijn. Kortom ik kom er niet meer uit. Wat vinden jullie de leukste plaats? En eventueel goede hotels?
Maakt het qua temperatuur nog veel uit of je naar Antalya of Alanya gaat?
Veel vragen dus,
Dan zou ik eerder voor side kiezen als antalya zelf.
Wij zijn naar lara geweest, daar staan een hele lange straat vol met 5 sterren hotels wij zaten in de schijnbaar meest gewilde royal wings. Stond daar in de buurt op de nummer 1 van wat ik begreep.
hoorde dat lara beach (zo heete die dacht ik) ook erg goed was die zit iets verder op.
Wij zijn een dag naar antalya geweest maar vond het weinig aan
Wat ik van een ander hoorde is dat side leuker is om naar toe te gaan.
Ik ben zondag middag thuis gekomen en moet zeggen dat ik blij toe ben
Niet om het hotel hoor, die was echt uitmuntend!
mijn moeder lag in een ziekenhuis bed in de kamer en nog voor ik de deur open deed moest ik al janken
En het was van beide tranen met tuiten. Dus ben lekker heel de avond bij me moeder op het bed blijven liggen
Ik heb de dagen afgeteld.