Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
JudithO schreef:Ze staan inderdaad in Drenthe
Dank voor de tips! Ik zal er een aantal gaan contacten.
Poosje, je gebruikt er dus meerdere? Wie als ik vragen mag?
Monique, een vaste datum heb ik niet, maar binnen een range is wel lekker. Ivm zusje die dan ook deze kant opkomt. Maar dat komt vast goed! Halverwege overnachten maakt voor mij niet zoveel uit. Comfort voor de pony's en goed handelen is voor mij veel belangrijker.
En ja, vriendin vond het super gaaf hier!
sas27 schreef:World Horses transport is het oude BSS, zelfde eigenaar.
Ik lees dat iemand hier goede ervaringen mee heeft, heb hier ook meerdere goede dingen over gehoord.
Zij rijden veel vanuit Nederland richting Spanje, dus via Frankrijk.
Celebi schreef:Stille meelezer al een tijdje met ook wat lichte emigratieplannen voor Frankrijk.
Ik heb mijn paard vanuit FR naar NL laten komen met WHT. Ze hebben er lang over gedaan maar hij is netjes vervoerd. Vrachtwagen zag er prachtig uit. Was met ophalen daar een dingetje omdat ze ook niet tot op de locatie konden komen. Enige wat me tegenviel was hoe ik op de hoogte gehouden werd van de reis. Moest zelf overal achteraan bellen en kreeg nergens wat van mee. Geen beloofde foto van de overnachting, geen mededeling dat ze later gingen komen (waardoor ik midden in de nacht 2 uur voor niets op stal heb staan wachten). Scheen achteraf een foutje te zijn maar dat was toch wel een nare nasmaak. Gelukkig kwam pony goed de vrachtwagen af en hebben ze keurig voor hem gezorgd en dat was het aller belangrijkste. Later zijn ze nog een aantal keer terug gegaan naar diezelfde plek in FR en zijn ze speciaal met kleinere combinaties gereden. Dit zou je dus kunnen overleggen met ze!