USA 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elja

Re: USA 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 12:36

Heerlijk! Waar precies?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:21

purny schreef:
Rowdine schreef:
Oh nee ik bedoel geen hostel oid. Gewoon een redelijke prijs kwaliteit verhouding.
Dus geen 500€ per nacht. We gaan 2 nachtjes, dus 350/400€ in totaal max, zoiets!

Gaan jullie nog verder reizen? 2 nachtjes NY is echt veel te kort...

Ik verblijf voor langere tijd in Amerika (minimaal een jaar) en een bekende komt me opzoeken. Omdat ik relatief dichtbij new york zit (2 uurtjes bus), gaan we een weekend en verblijven we daarna in mijn appartement op 2 uurtjes afstand van new york :)
Voor de hoognodige bezichtigingen is 2 dagen genoeg vind ik. Ben er ook al eens geweest, dus prima!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 10:21

Waarom duren die laatste 38 dagen zo lang..... ik wil morgen in het vliegtuig stappen...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 10:32

Waarom gaan de laatste paar uur zo snel. Moet nog 110 dingen doen en over twee uur al richting Schiphol :=

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 10:39

Weet iemand nog een goede site voor reizen naar de pascific?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 10:53

purny schreef:
Waarom duren die laatste 38 dagen zo lang..... ik wil morgen in het vliegtuig stappen...

Ik weet het, zit al een aantal weken af te tellen.

Ik ga donderdag proberen om kaarten te scoren voor een Miami Heat wedstrijd, wil graag als tegenstander Chicago Bulls maar als dat niet lukt probeer ik de kaarten tegen Washington nog wat te scoren. Wil zo graag een Heat wedstrijd meemaken, gewoon de sfeer en om LeBron James live te zien. Dus nu duimen op donderdag

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 11:00

Elja schreef:
Heerlijk! Waar precies?

Upper East Side, loopafstand van Central Park :D

Douraque schreef:
Ik ga donderdag proberen om kaarten te scoren voor een Miami Heat wedstrijd, wil graag als tegenstander Chicago Bulls maar als dat niet lukt probeer ik de kaarten tegen Washington nog wat te scoren. Wil zo graag een Heat wedstrijd meemaken, gewoon de sfeer en om LeBron James live te zien. Dus nu duimen op donderdag

Leuk! Ben ook eens naar een basketball wedstrijd geweest, huisgenoot had kaarten gekregen via zijn baas. Was zeker vermakelijk!

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 17:13

Wij zijn inmiddels al een paar dagen in new york en het is geweldig hier *\o/*

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 02:38

Ik woon hier inmiddels 3 weken en heb het ook prima naar mn zin :D
Loop ook stage bij een reisbureauiets dus en moet routes in elkaar zetten en ben nu bezig met de Nederlandse vertalingen na te kijken van alle steden die ze aanbieden en wat je daar allemaal kan doen dus das ook gelijk een mooie manier om mezelf te orienteren waar ik zelf allemaal naartoe wil haha :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 09:28

Is 106 euro met AA naar Washington met een dagretour duur? Vanaf JFK dan...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 09:40

Dat is niet duur maar ik vraag me af of je tijd wint ten opzichte van de bus die twee tientjes kost.
Je moet vanuit Manhattan naar JFK en dan ruim op tijd zijn voor de veiligheidscontrole, ik weet niet naar welke luchthaven je vliegt maar Dulles ligt echt nog een eind van DC.
Met de bus en de trein ga je gewoon van centrum naar centrum.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 10:07

Niet duur, maar qua tijd ben je in ong 4u met de bus in Washington, denk niet dat je veel sneller bent me het vliegtuig en dan zou ik gewoon voor de goedkopere optie gaan..

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:20

Hallo,

Inmiddels het hele topic een beetje doorgespit en leuk om alle avonturen, ervaringen en plannen te lezen. Wij vertrekken oktober naar Florida en gaan daar een rondreis maken. We starten in Miami, door naar St. Augustine, Orlando waar we meerdere nachten verblijven en vanuit daar uitstapjes willen gaan maken o.a. naar Daytona, dan naar Sarasota, door de everglades naar Key west en vervolgens nog een paar nachten Miami. Onwijs veel zin in!

Vorig jaar hebben we een rondreis in het westen gemaakt, Calefornie, stukje Arizona en Nevada. Was echt geweldig en nu willen we dus meer!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:28

Leuk classeygurl, wanneer gaan jullie? Als jullie naar parken gaan, kijk of je misschien een halloween avond wil meepakken. Daarvoer moet je aparte kaartjes hebben en worden duurder naarmate je dichterbij komt. Daytona is gaaf om met je auto op het strand te gaan. Een airboat trip is het goedkoopst via een Groupon deal en zeer leuk om te doen. Op Islamorada heb je een heerlijk beach café genaamd Morada Beach Café

Wij gaan in oktober iig naar de Halloween avond van Disney, Island of Adventure en SeaWorld (incl. beluga interaction en dine with shamu). Daarnaast probeer ik morgen kaartjes voor Miami Heat te scoren voor eind oktober/begin november.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:44

Punt is dat ik een beetje verslaafd ben aan vliegen :D Het lijkt me ook leuk om het vliegveld van Washington te zien.

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:54

Eind oktober vertrekken we, jullie ook begrijp ik? Wij zijn zelf niet heel erg van de attractieparken maar Seaworld willen we wel graag naartoe!

Met de auto het strand op staat inderdaad ook op ons lijstje net als een tocht met de airboat door de everglades, bedankt voor de tip, hoe zit dat met zo'n groupon deal?waar kan ik dat vinden?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 13:01

Wij gaan van 18 oktober tot 8 november, eerst 7 dgn. Orlando, 4 dgn BSB cruise en 12 dgn. Miami Beach. Als je naar SeaWorld gaat (en je houdt van orca's), is het misschien leuk om Dine with Shamu te doen. Dat is eten incl. een soort van privé show van de orca's en het kost 29 dollar.

Je gaat via Groupon zoeken op airboat trip everglades, kijkt welke er in de aanbieding is (en bekijkt hoe de ervaringen zijn), je koopt de Groupon deal en je reserveert. Scheelt aanzienlijk veel geld.

Wat ook gaaf is, is Kelly park. Dat is een nationaal park op ong 45 min van Orlando vandaan. Daar kan je snorkelen of in een band te water door het park gaan. Onderweg zie je ontzettend veel diersoorten, zoals mini alligators, schildpadden, veel vogels ed. Echt prachtig helder water en heerlijk om rond te zwemmen.

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 13:17

Super, wat veel leuke dingen om te doen! Ik ga meteen zoeken, top!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 13:34

Wat ik persoonlijk ook leuk vind, is Miami Zoo. Dat is een enorme dierentuin waar je een fiets kan huren om doorheen te gaan (ook een aanrader gezien de grote). Je kan daar ook giraffen voeren, zeer leuk om te doen.

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:15

Je moet in Miami ook een boat tour kunnen doen waarmee je in een speedboat langs de skyline van Miami komt, iemand dit wel eens gedaan?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:16

Je zou eens op het floridaforum kunnen kijken voor ervaringen en tips

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:36

*\o/* Het is gisteren gelukt, heb kaarten voor Miami Heat vs. Chicago Bulls kunnen bemachtigen. Het was wel prijzig: 120 dollar pp. bovenin, maar dat maakt mij niet uit. Als je de prijzen nu ziet, voor courtside wordt 8000 dollar gevraagd (resale) :oo

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 13:25

Gaaf!! Wij hadden ook al zitten kijken om zo'n wedstrijd bij te wonen. Wanneer spelen die en waar?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 13:29

Wij gaan 29 oktober in Miami (logisch Miami Heat :D) , er zijn nog kaarten beschikbaar voor Miami vs. Washington (via ticketmaster.com) op 3 nov. Op ticketmasters.com via Basketbal of NBA en dan Miami Heat vind je het speelschema. Je kan ook kiezen om naar een wedstrijd van Orlando Magic te gaan, kaarten zijn daarvoor een stuk goedkoper maar daar spelen een stuk minder goede spelers. De sterren spelen of bij Miami Heat, Chicago Bulls of LA Lakers. Kaarten kun je met cc kopen en thuis uitprinten of daar ophalen.

Ik hoop zo dat LeBron James genoeg hersteld is om te spelen, lijkt mij zo kicken om hem eens een keer live te zien

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 13:48

Wij doen een rondreis en dan moet het met maar net treffen met zo'n wedstrijd,
zo te zien valt er niet net een wedstrijd op een van de dagen dat wij ergens zitten of in de buurt zitten.

Geen idee wie de sterren daarin zijn hahaha, het lijkt ons leuk om een keer mee te maken omdat Basketbal en american Football wel echt amerikaanse sporten zijn!