Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

purny schreef:Rowdine schreef:Oh nee ik bedoel geen hostel oid. Gewoon een redelijke prijs kwaliteit verhouding.
Dus geen 500€ per nacht. We gaan 2 nachtjes, dus 350/400€ in totaal max, zoiets!
Gaan jullie nog verder reizen? 2 nachtjes NY is echt veel te kort...

purny schreef:Waarom duren die laatste 38 dagen zo lang..... ik wil morgen in het vliegtuig stappen...
Elja schreef:Heerlijk! Waar precies?

Douraque schreef:Ik ga donderdag proberen om kaarten te scoren voor een Miami Heat wedstrijd, wil graag als tegenstander Chicago Bulls maar als dat niet lukt probeer ik de kaarten tegen Washington nog wat te scoren. Wil zo graag een Heat wedstrijd meemaken, gewoon de sfeer en om LeBron James live te zien. Dus nu duimen op donderdag

Het lijkt me ook leuk om het vliegveld van Washington te zien. 

Het is gisteren gelukt, heb kaarten voor Miami Heat vs. Chicago Bulls kunnen bemachtigen. Het was wel prijzig: 120 dollar pp. bovenin, maar dat maakt mij niet uit. Als je de prijzen nu ziet, voor courtside wordt 8000 dollar gevraagd (resale)

) , er zijn nog kaarten beschikbaar voor Miami vs. Washington (via ticketmaster.com) op 3 nov. Op ticketmasters.com via Basketbal of NBA en dan Miami Heat vind je het speelschema. Je kan ook kiezen om naar een wedstrijd van Orlando Magic te gaan, kaarten zijn daarvoor een stuk goedkoper maar daar spelen een stuk minder goede spelers. De sterren spelen of bij Miami Heat, Chicago Bulls of LA Lakers. Kaarten kun je met cc kopen en thuis uitprinten of daar ophalen.