lifaya schreef:Volgens mij heb ik nu alles goed gedaan, maar ik heb al meteen goedkeuring gehad en betaald... ik dacht dat je 3 dagen moest wachten ofzo ?
Oh man ik ben echt bang dat ik het fout doe
Nee, je krijgt juist binnen 72 uur uitslag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:lifaya schreef:Volgens mij heb ik nu alles goed gedaan, maar ik heb al meteen goedkeuring gehad en betaald... ik dacht dat je 3 dagen moest wachten ofzo ?
Oh man ik ben echt bang dat ik het fout doe
Nee, je krijgt juist binnen 72 uur uitslag.
LuvdaTossa schreef:MacavityL schreef:Ik heb er ook enorm veel zin in!
Waar hebben jullie Hooverdam/Grand Canyon geboekt? En wat voor excursie was het? (auto/bus/helicopter/etc)
Mijn ervaring is dat je het beste kunt boeken in LV, meeste concurrentie en daar kunnen ze nog wat met de prijs doen. Vanuit de lucht heb je ook een beter beeld. Als je aan de rand staat is het bijzonder, maar niet heel tastbaar omdat het zover weg lijkt. Andere canyons heb ik als meer bijzonder ervaren, omdat je er in af kunt dalen en een hele dag kunt gaan hiken.
MacavityL schreef:Thanks voor de tip. Welke andere canyons ben je in de buurt van LV geweest? Vanuit de lucht lijkt me erg mooi, maar is helaas wel wat duur..
lifaya schreef:ik heb een limiet tot 1500 euro, maar ben echt niet van plan dat ding veel te gebruikenik zorg er voor dat ik rond de 300 dollar meeneem cash
Lovely schreef:lifaya schreef:ik heb een limiet tot 1500 euro, maar ben echt niet van plan dat ding veel te gebruikenik zorg er voor dat ik rond de 300 dollar meeneem cash
Het is het goedkoper om in de US geld op te nemen dan om het hier te wisselen. Voor een geldautomaat kun je je pinpas of je creditcard gebruiken, maar om te betalen (met een pinapparaat) is je pinpas nutteloos, die betaalwijze kennen ze in de US niet zoals wij hier. Daarom is een creditcard handig, daarmee kun je overal betalen.