ik hoop echt op een goede trein straks naar huis, moet sowieso eerst in de hitte de DDAR overleven
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik hoop echt op een goede trein straks naar huis, moet sowieso eerst in de hitte de DDAR overleven
dan hoop ik maar dat de DDAR en de VIRM (want een ICM laten ze heus niet rijden hoor
) niet te vol en warm zijn. SLT gaat gelukkig bij gouda vandaan
de stoptrein was uitgevallen dus iedereen moest met de intercity.. En nu de virm naar gouda en rotterdam.. Druk!
.

)
. Vraagt 1 van die jongens of hij nog tijd heeft om zijn kaart op te laden
. Ze waren nog beledigd ook toen ik zij dat ze in plaats van slenteren, beter op hadden kunnen schieten, en van te voren hadden moeten bedenken dat die kaart op orde moest zijn
.
. 
ik had zowaar 2 keer ICM tussen Rotterdam - Utrecht en andersom. En gezellig gebabbel met de machinist over het voordeel van VIRM tegenover ICM
. Zegt zij dat ze echt een hele krappe aansluiting heeft. Ik vraag hoe krap. 1 Minuut
. Dus de collega en ik vertellen haar dat dat dus geen aansluiting is, want aansluitingen zijn langer dan 1 minuut
. Komt zij met het verhaal dat ze die trein moet halen, want het is de laatste trein naar Bremen. Collega en ik kijken elkaar verbaasd aan, en vragen haar maar eens voorzichtig waarom ze dan geen treintje eerder had genomen. Nou, de jongedame in kwestie was lekker op een bankje gaan zitten, want het is tenslotte heerlijk weer
. Nu waren alle bankjes bezet, dus zat ze op het eind van het perron, en ze ziet zo haar trein voorbij komen. Die had ze niet zien staan
. Uiteindelijk bleef ze bij ons aandringen met de vraag wat wij zouden doen in haar situatie, ook al konden we er niet meer van maken dan dat ze maar moest duimen dat die trein wat later was. Maar we wilden eigenlijk allebei gewoon zeggen dat wij die eerste trein niet hadden gemist.............
.
). De hele manier van doen van die man, houding en praten was eigenlijk best tenenkormmend irritant
.
Centraal
.
Ik ben laat voor mijn trein
. Tot mijn opluchting werkt hij zonder aarzelen
.
.
.
Hoezo jammer
?
.
.

?
). Waar komt uw vriend vandaan dan?
) Ehm, waar komt uw vriend nu vandaan dan? Vanuit Breda of vanuit Leiden?
) Inoterry schreef:Ik sta in Den Haag HS, komt er een jongedame naar me toe.
J-Hoe laat komt de trein uit Leiden aan?
I-Welke trein uit Leiden?
J-Mijn vriend zit er in.
I-(staat verwonderd af te vragen wat ik eigenlijk met die info moet). Waar komt uw vriend vandaan dan?
J-Hij is in Haarlem ingestapt, en is ook al langs Breda geweest
I-(![]()
![]()
) Ehm, waar komt uw vriend nu vandaan dan? Vanuit Breda of vanuit Leiden?
J-Hij komt uit Leiden, en is net ook langs Breda geweest.
I-Nou, de trein vanuit Leiden en Haarlem komt op spoor 4, en komt uit die richting (wijst naar links), en daarna zal die trein door rijden naar Breda, en dat ligt weer aan die kant (wijst naar rechts![]()
![]()
![]()
)
Vanuit Haarlem, langs Breda en dan in Leiden eindigen...