a.s. zaterdag om 5:55 maar ik heb al heel google ondersteboven gezocht, ik kan nergens iets over een goede hammam vinden.. waar ga jij heen summertjee?
ja er zit wel iets van een hammam bij, ik ga naar sweet home boutique. maar dat wordt gerunt door nederlanders. en het lijkt me juist zo leuk om naar een echt turkse hammam te gaan... wat betaalden jullie voor een hammam en wat kreeg je ervoor?
ikkuh15
Geplaatst: 14-09-10 17:13
Als je het bij je reisorganisatie boekt ben je altijd duurder uit dan dat je zelf gaat. Dus als je een goede weet zelf lekker op af stappen. Ik dacht dat ik iets van 15 a 20 euro kwijt was 2 jaar geleden. Daarvoor kreeg ik sauna, scrubben, wassen, gezichtsmasker en massage. De hammam waar ik de laatste keer ging was vele malen beter. Was eerst sauna, daarna stoombad, bubbelbad ( tussendoor afgewisseld door koude baden) modderbad. Toen was het even douche. Daarna werden we gescrubt, gewassen en even rusten met een drankje. Gevolgd door een oliemassage. We zijn 3 uur binnen geweest. Wat dit kosten weet ik niet want het was een cadeau van mijn vriend. Chocolade pakkingen ect zal ik niet gaan doen want dit is vaak gewoon goedkope chocopasta uit de supermarkt.
pfoe ik weet ook niet meer hoeveel het kostte in het hotel kon je dat afpingelen ofzo hahahah waren toen ook lang binnen geweest was super fijn! alleen Sauna doe ik niet kan ik niet tegen
Nadir
Geplaatst: 15-09-10 08:08
ikkuh15 schreef:
Chocolade pakkingen ect zal ik niet gaan doen want dit is vaak gewoon goedkope chocopasta uit de supermarkt.
Ik heb een uitnodiging gehad van een van mn Turkse scharrels om een weekendje naar hem toe te komen in Antalya om te feesten Lijkt me op zich super, maar ik heb voor tickets gekeken en kom niet onder de 270 euro uit. Kijk ik nou verkeerd, of is dat echt een van de goedkoopste opties? Thnx alvast
Wij vlogen met transavia voor 300 euro,lager kon ik niet vinden 4weken geleden.
Nadir
Geplaatst: 15-09-10 09:11
Dat kan inderdaad wel kloppen Babel. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar het is vaak goedkoper om vanaf Dusseldorf, Eindhoven of Brussel te vliegen. Misschien moet je daar eens naar kijken.
Ik zat net de foto's te kijken van mijn vakantie in juni. Heb nu (pas ) de foto's gekregen van 'n vriendin en van onze fotoshoot door een fotograaf daar. En ze zijn zo gaaf!
Wij zijn weer terug, het was toch wel erg heet nog hoor! Fijne vakantie gehad en echt een super hotel, ongelooflijk! Eten nog nooit zo lekker en uitgebreid gezien. En sochtends de heerlijkste broodjes. Echt een aanrader. Geen russen of asociale engelsen, alleen maar nette mensen in t hotel gezien!