Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
balance schreef:O ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen inderdaad.
SjonnieZ schreef:Balen dat je geen goede oppas kunt vinden Monique , maar mss nog meer balen dat jullie camper zo lekt.. ik hoop dat Erwin dit weer goed gemaakt kan krijgen.
Het was trouwens los daarvan weer een mooie reis.
manja39 schreef:Poe hee... genoeg adrenaline voor deze dag.
Gelukkig goed afgelopen. Fijn dat Callas zo goed luisterde en meewerkte.
Fleuribelle schreef:Fijn dat Callas zo meewerkend was en ze vol vertrouwen is. Gelukkig is ze niet in paniek geraakt en waren jullie thuis.
En dan nog op zoek naar Yoda. Gelukkig een happy end.
balance schreef:Tjonge zeg, je moet echt Callas heten om dit voor elkaar te krijgen. Wat een schrik. Ongelofelijk hè, dat ze echt weer in haar ‘niks aan het handje’ stand ging nadat ze er uit was.
Zo zie je maar weer dat je sommige oefeningen echt moet aanleren voor noodgevallen.
Prairy schreef:Jeetje wat een avontuur. Gelukkig beide goed afgelopen!
Marilu schreef:Wow, ja, dat zijn van die momenten ...
Gelukkig ben je zelf kalm kunnen blijven ! Dat zou bij mij al niet evident zijn ...
Dit had héél wat slechter kunnen aflopen. Jullie hebben heel goed gehandeld, lees ik !
tamary schreef:Stickje hier generaliseerde wat te doen tot wat net als elders ook het juiste antwoord is. Steunpunt en stukje normaal om op te leunen. Mogelijk ook deel van waarom hoe zenuwachtig ook ze kon blijven denken en mens vragen wat nu ipv of totaal afsluiten of panieken.
balance schreef:Godsamme, dat konden jullie er ook nog bij hebben. Klinkt heel logisch dat de aanval door de stress kan zijn veroorzaakt.
Ik wilde je trouwens al eerder wijzen op dit boek. Leuk voor jezelf èn voor Erwin want het is een zeer rijk geïllustreerd boek.