Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:daantjuhhh schreef:Dat ook. Hahaha
Als je het vliegtuig instapt, kun je dan zien of de laatste rij een raampje heeft?
Wij zitten namelijk helemaal achteraan
Op seatguru kun je dat bekijken! Moet even uitzoeken wat voor vliegtuig je hebt en dan kun je dat zo vinden
daantjuhhh schreef:MarliesV schreef:Wat voor vliegtuig gaat het om en welke maatschappij?
Boeing 737 van Trade air
MarliesV schreef:daantjuhhh schreef:
Boeing 737 van Trade air
Die hebben ze niet, die hebben maar 6 vliegtuigen (4x A320, 1x A319 en 1x F100)
Ik vermoed dat ze een vliegtuig charteren van een andere maatschappij. Als je onder de oorspronkelijke maatschappij zoekt, vind je daar wel een 737?
germie schreef:Het rare is dat ik de ene keer gewoon flesjes water mee mag nemen vanaf schiphol en de andere keer niet.
Wat wel mag en wat ik dus al op diverse vliegvelden gedaan heb: een flesje water invriezen en dan inpakken zodat je ijs meeneemt. Dan is het water in vaste vorm. Heeft wel eens een discussie opgeleverd (op Curacao), maar nadat er 3 mensen bijkwamen mocht het toch.
Ik heb al ijs meegenomen vanaf Bonaire, Curacao, en Eindhoven. Een collega van en naar Talinn.
Maar heel vaak kun je gewoon drinkwater tappen in een flesje achter de controles tegenwoordig. Ik neem ook wat flesjes mee straks en drink ze leeg in de rij, dan maar wat vaker plassen in het vliegtuig, en vul ze daarna weer.