Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Het leeuwtje dat wij hebben geaaid was 7 maanden oud, en er waren ook echt geen 'echte baby katachtige' in de buurt van bezoekers in de periode dat wij er waren. 
, weleens gehoord van canned hunting.
. Dit jaar geen Zuid Afrika voor mij, want ik ga naar Ijsland (ook leuk
), maar Zuid Afrika komt wel over 3 weken hierheen
. Mijn neef met zijn vrouw, voor haar de eerste keer in Nederland, uberhaupt buiten Zuid Afrika. Zo leuk en verheug me ook al op de (échte) biltong en de gem squashes die in hun koffers meekomen
.
. Er is nog zo'n park in die regio, een mini Pilanes/Kruger als het ware, waar je zelf met de auto kunt rijden, weet even de naam niet meer. Zij doen opvang, toen ik daar was waren er 2 neushoorntjes waarvan de moeder doodgeschoten was
. Zij doen echt opvang en zetten ze weer uit, er was wel mogelijkheid tot interactie met kleine leeuwtjes, maar dat was allesbehalve knuffelen. Goed park
.
. Zo heerlijk gegeten daar!
. We gaan de student rush doen, dus lekker ongegeneerd zuipen en chillen. Je kunt met een bus mee, maar wij gaan zelf met de auto. Ik hoop mijn vriend nog over te kunnen halen om wat langer in Mozambique te blijven dat 1 week (we gaan de eerste week van december), zodat ik wat meer van het land kan zien! manzano schreef:Heb je al een accommodatie bij De Rust?
Prachtig daar.... de Swartberg pass en Meiringspoort.