Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Romytjuuh schreef:Pfff jeetje wat klote.. Voor de volgende keer dus even met elkaar bespreken wat er wel en niet wordt verteld! Balen joh..
dit had inderdaad moeten gebeuren. maar dit voorzie je gewoon niet. We hadden die telefoon gewoon niet moeten opnemen
Desiree_1993 schreef:Iedereen kan nu wel zeggen 'jullie hadden moeten...' maar dat is toch achteraf gepraat. Het is nou eenmaal gebeurd.
Lovely schreef:lifaya schreef:
dit had inderdaad moeten gebeuren. maar dit voorzie je gewoon niet. We hadden die telefoon gewoon niet moeten opnemen
Nooooouuuuuu, ei-gen-lijk hadden jullie niet illegaal het land binnen moeten willen komen.
daNiielle_ schreef:Lovely schreef:Nooooouuuuuu, ei-gen-lijk hadden jullie niet illegaal het land binnen moeten willen komen.
![]()
Was een stille meelezer, en in eerste instantie zat ik ook direct '' bij het lezen dat ze naar huis moet. Tot ik las waarom.
Maar illegaal een land binnen komen, dat moet je helemaal niet willen!!![]()
Lovely schreef:Desiree_1993 schreef:Iedereen kan nu wel zeggen 'jullie hadden moeten...' maar dat is toch achteraf gepraat. Het is nou eenmaal gebeurd.
Niet helemaal. Dit is ook aan de orde geweest voordat Lifaya naar de US vertrok. Toen bleek al dat zij de waarheid niet kon vertellen omdat ze dan illegaal het land in zou komen om te werken. Zij heeft mazzel gehad en Dreamy is dus door de mand gevallen. Heel erg jammer en vervelend allemaal, maar het is zeker niet de schuld van immigration of Homeland Security.
Herfstwind schreef:Roosch schreef:Houden jullie er rekening mee dat dit topic openbaar is en ook door de douane opgezocht kan worden?
Vind ik eigenlijk wel een goeie, zouden ze dat echt doen?
Dreamy schreef:Ik ben idd met een visa waiver gegaanMaar ze gaan je echt wel ondervragen als je als jong persoon voor zo'n lange periode blijft (mij pikte ze er iig uit).. gewoon uitleggen dat je naar kennissen of familie gaat ofzo