Egypte 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_esther

Re: Egypte 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 18:44

Ik ga 1 januari waarschijnlijk een weekje naar sharm! :D

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:52

hmm nog elf dagen en wij gaan naar sharm el sheikh.. zie er best tegen op haha.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:54

Lekker C_Esther!!

Uniekhorse, er tegenop zien? :P Ik wil wel voor je in de plaats hoor. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:57

Wou ik zeggen, geef dat ticket maar hier. :')
Heerlijk C_ester!

Jeetje, ik krijg elke dag meer heimwee.. Had gehoopt dat school wat af zou leiden maar helaas.. :n

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:00

Ik wil ook wel hooor ! haha..
i loveeee sharm... ( ofnouja. de mensen daar ) :D

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:01

Captain schreef:
Wou ik zeggen, geef dat ticket maar hier. :')

Ik was eerst! :D :P

Balen dat je zo'n heimwee hebt... :(:) Hopen dat je snel weer iets kunt boeken en er dan naartoe kunt leven, dat helpt bij mij altijd wel..
Heb je wel dagelijks contact met hem?

Ben nog steeds benieuwd naar meer foto's. :D

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:03

Haha nou graag Ntlie_ ! Mijn schoonmoeder is 50 geworden dus gaan we met zn allen die kant op..
Maar de reis.. ik zie altijd zo tegen het vliegen op.. Ik droom altijd over neerstortende vliegtuigen, al vanaf klein meisje.
Vorig jaar ben ik voor het eerst wezen vliegen met mijn vriend naar Griekenland, ging opzich prima. Maar op de terugweg deed het vliegtuig heel vreemd, meters naar beneden vallen en de gordels moesten vast en ik hoorde de motoren niet meer (de motor trilling was ook ineens verdwenen), door mij raakte het halve vliegtuig aan passagiers in de stress omdat ik dacht dat we neerstortten.. :') := Niet zo'n succes dus. En we hebben nu ook een babytje van 9 maanden.. stel je voor dat ik weer zo in paniek raak..

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:05

Oh my god... :')
Een busreis naar Egypte zou meer aan jou besteed zijn... _O- Jammer dat die er niet zijn. :P

Kan je geen pilletje ofzo nemen? Wel balen hoor... Want ik ga er vanuit dat je echt tegen de reis op zit en niet tegen de vakantie zelf? :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:05

Hmmm.... Nemen we allebei een enkeltje? :))
Ik heb de hele dag contact ja maar toch he.... :\ Hij zou vandaag gaan kijken voor appartementjes in marsa alam waar hij werkt dus ben benieuwd... En zal zo nog ff wat foto's posten. :+

Vliegen stelt echt niks voor joh. :) Met de daling heb je soms een luchtzak waardoor het lijkt dat je meters naar beneden valt (is ook zo, honderden meters zelfs) maar dat hoort er gewoon bij. :) Dat je de motor niet meer hoorde is waarschijnlijk omdat ze voor het afremmen de vleugelkleppen omhoog hadden en dat maakt herrie. Als ze dan weer ingeklapt worden lijkt het ineens heel stil maar de motoren vallen niet zomaar uit hoor. :D En doen ze dat wel dan valt ook gelijk alles uit, inclusief het licht dus dan weet je het zeker.. Maar geloof me, er gebeurd echt niks. :)

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:06

Captain schreef:
Hmmm.... Nemen we allebei een enkeltje? :))

Ik neem de heenreis, neem jij de terugreis maar... _O- :P

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:18

Wat een mooie, lieve foto's Captain :) Je hebt je vast goed vermaakt.
Enne, dames niet vechten om mijn ticket he !

Bedankt voor de uitleg Captain, dat stelt me iets gerust haha.
Op dat moment kwam er een steward langs en ik vroeg hem of het wel helemaal goed ging, omdat ik dacht dat de motoren uitgevallen waren die moet lachen en ging naast me zitten en nam echt de tijd om het goed uit te leggen, maar ik moet je zeggen er is weinig van blijven hangen, zo bang was ik.

Ntlie_ Ja die busreis (of bootreis) zou ik voor tekenen haha ! Misschien dat ik inderdaad wel even naar de dokter ga voor een pilletje, maar ik weet niet hoor of dat wel zo goed werkt. En het is ook best ver vliegen.. 6 uren wel. Ach nou als het vliegtuig niet weer op hol gaat overleef ik het vast..

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 23:06

Wauw wat een leuke foto's Captain jullie zijn echt super lief samen! als ik die zo zie heb ik ook echt heimwee maarja voor mij is het nog maar een week en 5 dagen :+: , vind echt dat we Egypte meeting moeten hebben haha!

Uniekhorse, je kan bij de huisarts voor pilletje vragen en geloof mij het helpt echt! vriendin van mij is ook heeeel heeeeel bang en die vliegt met zo pilletje gewoon reizen van 10/15 uur, ze is echt stuk relaxter er door!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 09:08

Hahaha een Egypte meeting, maar we willen allemaal naar een andere plaats vrees ik. :')
Maar misschien wel een idee om dit topic uiteindelijk als een HK topic verder te gaan? Omdat dit Egypte 2012 is en het is immers al bijna 2013. Zou het wel leuk vinden om jullie verhalen te blijven volgen. :D

Captain, onwijs leuke en lieve foto's! Je hebt leuke toeristische dingen gedaan, maar ook het echte leven een beetje meegemaakt zo te zien?! :D

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 09:17

Jaaaaa een HK topic wat een goed idee *\o/*
Dat is wel leuk zeg! Dan kennen we lekker doorkletsen haha!
Maken we er toch 2meetings van 1 omgeving sharm el sheik en de ander Hurghada haha!
Ik heb begin december trouwens sollicitatie gesprek voor functie front office *D ,weet niet of ik dat hier al verteld had haha..

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 09:48

Hahaha ja hoe meer meetings hoe beter. :')
Of we doen gewoon een rondreis en gaan alle plaatsen af... :))

Volgens mij had je dat nog niet verteld, wat leuk! +:)+

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 09:55

Of we doen een meeting in cairo, of komen jullie mannetjes uiteen andere plaats?

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:04

Cairo is opzich wel goed idee! Is voor iedereen even ver ongeveer wel met de bus denk ik haha, en als goed is is de Ikea in Cairo bijna af :j doen we meeten in de Ikea in Cairo :') 1euo ontbijt of zouden ze die niet kennen haha?

Jaaa ik ben heel benieuwd naar gesprek, via de mail klonk het allemaal heel goed en het is op loopafstand van mijn huis dan! Dus dat is ideaal!

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:06

Aaah lekker ! Bij een hotel ?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:55

Caïro is wel een beetje uit de richting hoor. :')
Een [***] in Hurghada kan wel een keer. :)) Januari hoop ik er weer te zijn.

En ik ben ook voor een Egypte-HK topic. +:)+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:56

en Ssenna wat gaaaaaf! Ben heel benieuwd!

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:27

uniekhorse schreef:
Wat een mooie, lieve foto's Captain :) Je hebt je vast goed vermaakt.
Enne, dames niet vechten om mijn ticket he !

Bedankt voor de uitleg Captain, dat stelt me iets gerust haha.
Op dat moment kwam er een steward langs en ik vroeg hem of het wel helemaal goed ging, omdat ik dacht dat de motoren uitgevallen waren die moet lachen en ging naast me zitten en nam echt de tijd om het goed uit te leggen, maar ik moet je zeggen er is weinig van blijven hangen, zo bang was ik.

Ntlie_ Ja die busreis (of bootreis) zou ik voor tekenen haha ! Misschien dat ik inderdaad wel even naar de dokter ga voor een pilletje, maar ik weet niet hoor of dat wel zo goed werkt. En het is ook best ver vliegen.. 6 uren wel. Ach nou als het vliegtuig niet weer op hol gaat overleef ik het vast..

die pilletjes van de dokter werken erg goed hoor, een vriend van mij heeft ze ook gehad voor een reis naat Thailand die lag al te slapen voor we in het vliegtuig waren gestapt.....

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:24

Ik ben natuurlijk wel benieuwd naar een foto van jullie lovers. <<)

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:27

Ja maar Captain Cairo is vanaf sharm die kant ook ver dus zou wel eerlijke meeting zijn haha, maar ik zeg ook Hurghada hoor! Ja ga je januari weer?! Is hij dan vrij of werken?
Gaan we meeten en paardrijden dan haha :')

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:29

@c_esther jaa bij een 5 sterren hotel :j