Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Verder heb ik niks tegen de NS maar ik had gewoon de behoefte even te zeiken, gezien er op het traject Utrecht-Breukelen altijd wel iets is
Dat traject binnen Nederland reis ik heel af en toe, en heb dan echt zin om met de ICE te gaan. Doe het eigenlijk nooit, want om nu een toeslagkaartje te gaan kopen terwijl ik gratis kan reizen, dat gaat me een beetje ver.
) maar ik kan geen Duits, dus ik wist niet hoe de deur open moest hahahahaha
Ik heb die toeslag braaf betaald
Dacht dat dat moest 
Citaat:Het studentenreisproduct is geldig op alle binnenlandse trajecten van de NS Hispeedtreinen, met uitzondering van Thalys (daar is reserveren verplicht).
Voor de ICE International en Fyra heb je - naast je persoonlijke OV-chipkaart met studentenreisproduct - nog wel een toeslag nodig.
De Fyra Toeslag (enkele reis, retour of maandtoeslag) kun je bij de NS-kaartautomaat op je OV-chipkaart laden.
De papieren toeslag voor de ICE International koop je via nshispeed.nl of bij de kaartautomaat.

). Op station Utrecht was het heel druk en er waren nogal wat spoorwijzigingen. Thalys ging toen van hetzelfde spoor als de sprinter naar Breukelen, het zou alleen nog 20 minuten duren voordat de trein naar Breukelen zou komen. Er stonden al wel veel mensen te wachten. Maar goed, eerst kom dus Thalys langs en dat stond ook op het bord. Waren er echt superveel mensen die instapten omdat ze dachten dat het de stopper naar Breukelen was
Gelukkig riepen ze in de Thalys even om dat de trein naar Parijs ging. Heb nog nooit zo snel zoveel mensen uit een trein zien duiken
Hallo, mag ik me hier melden? Ik reis elke dag op en neer van Anna Paulowna (tussen Den Helder & Schagen) naar Haarlem of Overveen. De ene keer via Sloterdijk en soms via Alkmaar-Uitgeest-Beverwijk.
) volgens een verkeerde route reden. Dit hebben ze 3(!) weken lang omgeroepen dat dat niet klopt en dat ze dus wel volgens de goede route rijden, ipv dat ze die borden veranderden
. Iemand enig idee wat daarmee mis was?