Naar Gerlos is het iets meer dan 1000 km geloof ik. Maar bij Munchen staat het werkelijk áltijd vast! Maarja, we komen er wel, en we hebben alle tijd. Zaterdag is nog even een rust dag en dan vanaf zondag lekker de piste op.
Dankjewel, en inderdaad voor iedereen heeel veel plezier!
munchen staat zeker in de spits altijd vast wij rijden daar 9 van de 10 rond 12 uur snachts (of in ieder geval in de avond) langs. dus we hebben er weinig last van. maarja we zijn vanaf niemand afhankelijk en kunnen zelf bepalen hoelaat we aan komen en weggaan de caravan wacht wel tot dat wij de sleutel om draaien.
Fee_
Geplaatst: 17-02-11 18:13
Ja inderdaad.. Caravan is dan wel handig inderdaad. Wij kunnen tot 23.00 uur het huisje in, dus we hebben tijd zat. Maar file is nooit leuk haha.
Wij hebben op de heenweg in totaal in uurtje file gehad, en niet steeds tegelijk zeg maar. Kwam door kijkers naar ongelukken, want zodra we daar langs waren gereden reed het weer door. Op de terugweg stond er op de andere rijbaan zeker 30 km file, die begon op de snelweg en ging echt door tot aan die dorpjes. Terwijl wij lekker door konden rijden hebben er op de terugweg denk ik 8 uur over gedaan.. voor ons was het 888 km rijden.
Gister lesje op de borstelbaan gehad. Maar pakte t eigenlijk zo. Op, mn techniek is gewoon goed dus Voor mij geen borstellessen meer.. leer t fijner op de piste voor mn gevoel, en aangezien mn techniek wel goed is (is dus gebleken). Ben meer bezig met de vervelende stand van de boards (je mag niet met je eigen spullen). Leuk vooor een keertje maar daar blijft t bij..
Wij vertrekken altijd op vrijdag en rijden dan voorbij Munchen en pakken een hotel ergens net voor de grens van Oostenrijk (wij gaan al jaren naar Köningsleiten). Toch hebben we een keer ernstige file gehad (7 jaar terug ofzo) 14 uur gedaan over 250km
haan
Geplaatst: 18-02-11 12:12
Veel plezier allemaal
Anneert
Geplaatst: 18-02-11 12:33
Veel plezier iedereen! Wat rijden jullie trouwens vroeg aan.. wij reden om half 4 weg snachts en waren in het huisje om half 2.
Wij overnachten ook ergens voor de grens van oostenrijk. En zaterdag betijds weg zodat we voor de middag aankomen. Zit nu nog tewachten op mams die elk moment thuis kan komen...
En zit me hier te vervelen!!!! Niet normaal ik wil weg.
Veel plezier voor degene die gaan! ik heb nu 2 nieuwe mutsen.. ben er helemaal blij mee! laat de sneeuw maar komen!
DieL_Zor
Geplaatst: 19-02-11 08:39
Wieeeee ik zie een lading sneeuw op de webcam
elias
Geplaatst: 19-02-11 18:18
Wie van jullie heeft er allemaal ervaring met een Gaastra jas als ski jas, want ik heb echt een te gave jas gezien, maar m'n vader denkt dat hij niet geschikt is als ski jas.. ik zal zodirect even een foto plaatsen.
Waar en vanaf welke leeftijd is een helm nou ook alweer verplicht?
Iski Oostenrijk krijgt maar 2 sterren, ik zal hem toch ff downloaden, kijken wat ie doet. En idd, die sneeuwhoogtes, das wel een duidelijke, dank je Marije!
Invisible
Geplaatst: 20-02-11 15:12
Wij komen net uit kirchberg vandaan. Heerlijk een week geskied. Mooi weer gehad en geloof dat het nu weer iets kouder wordt.
Lekker elais. Zag op verschillende sites dat in neukirchen (onze nieuwe bestemming) 70 cm sneeuw ligt. Zoals gezegd ga ik dit jaar de piste niet op, maar voor de sfeer en mogelijkheden voor de rest van de groep natuurlijk wel lekker!