Met de trein - deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:15

Gisteren spande overigens wel de kroon.. ik mag dus niet staan ivm blessure op de stukken want de trein is instabiel en ik zit natuurlijk met die enkel. Ik moet alleen elke keer op de grond zitten omdat er kleine treinen ingezet worden op het drukste traject tegenwoordig. Maar als je iemand netjes vraagt of je mag zitten word je of, genegeerd, of ze kijken je vies aan, of ze beweren dat ik lieg omdat ik graag wil zitten. Ik loop zichtbaar mank, ik moet moeite doen om in de trein te komen.. maar nee ik zou de boel bij elkaar liggen. Terwijl als ik de krukken meehad het geen probleem had geweest, misschien moet ik die gewoon weer halen, kan ik er altijd nog iemand mee uit zn stoel meppen :Y)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 06:34

Welkom Renee :wave:

Hm, echt asociaal zeg Jans... Zie ook steeds vaker dat groepen mensen zich in de spits in de trein willen werpen, maar niet wachten op alle reizigers die er nog uit moeten. Tja, dan raakt de in/uitgang van de trein verstopt :D

De NS maakte er gisteren even een potje van op Utrecht hoor := Komen er 2 treinstellen aan als trein naar Den Haag/Rotterdam, dus hij stopt midden op het perron. Op beide stond dat ze naar R'dam gingen, maar dat zegt niet zoveel omdat dat vaak fout staat. Dus den mensen voor DH wilden al in het voorste deel stappen, bleek dat Den Haag nog moest komen en er 2 treinstellen onderweg waren. Maar.... toen die 2 treinstellen kwamen (veel te laat), pastte het niet op het perron :D Het achterste treinstel van Den Haag stak uit, de voorste paste er ook niet op, dus eerst het deel voor Rotterdam nog een stuk doorrijden naar voren zodat alles erop pastte.. Echt, dat was uiterst verwarrend. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 08:41

Wederom VIRM en wederom stampensvol. Mazzel dat er nog net een plekje was voor mij. Ik snap niet dat de NS serieus VIRM4 een treinstel in blijft zetten in de spits op Rotterdam Utrecht.. Gisteren kwam er een koploper twee treinstellen van vier en je hoorde serieus een zucht van verlichting :j

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 09:41

Ik heb een wifitrein! Megavol. :')

Wat voor trein dat is moet je me niet vragen. :')

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 09:41

Ja het is echt superirritant dat er maar 1 VIRM 4 komt, neem nu op Gouda maar de trein uit Den Haag dan kan ik tenminste zitten en 9 v/d 10 keer zijn ze tegelijkertijd op Utrecht. Kunnen we niet ergens massaal gaan klagen.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 09:50

Dat zijn de koplopers Sani. :D Handig hè, die wifi!

Sowieso is het niet raar om die uit Den Haag te nemen, ze komen bijna tegelijk aan en het scheelt zooo veel ruimte. :j

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 09:55

Ik leer nog eens wat! :D
Heel handig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 09:57

daffieduck83 schreef:
Ja het is echt superirritant dat er maar 1 VIRM 4 komt, neem nu op Gouda maar de trein uit Den Haag dan kan ik tenminste zitten en 9 v/d 10 keer zijn ze tegelijkertijd op Utrecht. Kunnen we niet ergens massaal gaan klagen.

Ja dat gaat voor mij niet op.. die van DH komt 3 minuten na de Rtd, maar die komt aan op 18 of 19 en dan red ik met mijn blessure de aansluiting niet op spoor 3 in Utrecht :7

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 10:01

Nee, dat is dan wel weer klote Jans.. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:02

Mja, hopelijk binnenkort weer gewoon koplopers.. dan gaat het allemaal wat makkelijker. En na de operatie wordt het helemaal grappig, want dan ben ik weer zes weken gekrukt :j

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:07

ging weer lekker allemaal zo te lezen.

Echt balen met je blessure in een overvolle trein zeg, lekker aardig ook dat niemand opstaat.

Ik vind het ook 3x niks die te korte VIRMS, vind sowieso een koploper al fijner :P maar vlak voordat ze over gingen op die VIRMs, kwamen er wel elke keer 's ochtends hele korte koplopers :? Is het 7.13, mocht je nog gaan staan ook :x

Zag gister wel de nieuwe perron overkapping bij 11/12 in utrecht, wel mooi :D snap alleen niet waarom er nog een groot open stuk zit tussen het deel van de overkapping en het deel wat onder het station zit, wordt je nog zeiknat als het regent :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:08

Ja dat vind ik ook een beetje een loos gat :+

Ik snap overigens ook niet waar al die koplopers gebleven zijn?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:10

in het zwarte gat bij den haag blijkbaar :+

Gister ook, rij weg van utrecht met een VIRM, kijk om me heen, zie nog 4 andere VIRMs rijden, als enige treinen die er reden, invasie :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:11

WHAAAA INVASIE _O-

Ja, dat zwarte gat eet treintjes.. :') gelukkig zijn we gisteren geen treinen kwijt geraakt in dat gat _O-

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:32

haha ja :P

Nou ik ga strakjes weer eens kijken wat voor treintjes er zijn :P Eerst nog even laatste tentamen dingetjes door kijken (oja ook groot gemis, geen tafeltjes in de VIRM omdat het alleen 4 zits zijn )

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:33

De aansluiting voor de richting Rotterdam was ook zoek. :')
Mensen moesten nu maar overstappen op Gouda...

Jemig, voor mij twee plekken vrij, in een vierzits maar toch naast mij gaan zitten.... En ze heeft een mega parfumwalm waar ik misselijk van wordt. :')

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:35

Sani schreef:
De aansluiting voor de richting Rotterdam was ook zoek. :')
Mensen moesten nu maar overstappen op Gouda...

Jemig, voor mij twee plekken vrij, in een vierzits maar toch naast mij gaan zitten.... En ze heeft een mega parfumwalm waar ik misselijk van wordt. :')

fijn :')

misschien wil ze persee ook die richting op zitten ofzo? :P

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:36

Dat is dezelfde richting, dus dat is het niet..

Nokia, nog een half uurtje tot Utrecht, dan frisse lucht en ergens een broodje scoren, ik heb honger. :')

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:38

misschien is ze treinziek en kan alleen in die richting zitten? :p
straks weer treintje pakken naar DH (elk dag op en neer van Amsterdam naar Den Haag).

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:40

Ik moet naar Leiden, wel morgenavond terug van DH naar Hengelo, lang leve de rechtstreekse!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:51

Ze is weg! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 11:33

Zie je er zit een zwart gat bij gouda, als ze de trein naar Rotterdam alweer kwijt zijn _O-

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 11:38

K heb op de link in je OS geklikt en geliked. :D

Nog een klein half uurtje! En dan ben ik er ( zonder vertraging )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 11:38

Ohja, mijn onderschrift gaat over treinreizen leuker maken, dus als jullie hem willen liken :)) lijkt me wel gaaf als we het helemaal actief kunnen maken :j

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 14:26

Ze rijden allemaal de bouwput in langs het spoor bij Gouda. :))

Ik had net een VIRM van Gouda naar Den Haag, met allemaal mensen die naar het strand gingen. -O-
En ik moet gewoon aan het werk..