Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Komen er 2 treinstellen aan als trein naar Den Haag/Rotterdam, dus hij stopt midden op het perron. Op beide stond dat ze naar R'dam gingen, maar dat zegt niet zoveel omdat dat vaak fout staat. Dus den mensen voor DH wilden al in het voorste deel stappen, bleek dat Den Haag nog moest komen en er 2 treinstellen onderweg waren. Maar.... toen die 2 treinstellen kwamen (veel te laat), pastte het niet op het perron
Het achterste treinstel van Den Haag stak uit, de voorste paste er ook niet op, dus eerst het deel voor Rotterdam nog een stuk doorrijden naar voren zodat alles erop pastte.. Echt, dat was uiterst verwarrend.

Handig hè, die wifi!

daffieduck83 schreef:Ja het is echt superirritant dat er maar 1 VIRM 4 komt, neem nu op Gouda maar de trein uit Den Haag dan kan ik tenminste zitten en 9 v/d 10 keer zijn ze tegelijkertijd op Utrecht. Kunnen we niet ergens massaal gaan klagen.
maar vlak voordat ze over gingen op die VIRMs, kwamen er wel elke keer 's ochtends hele korte koplopers
Is het 7.13, mocht je nog gaan staan ook
snap alleen niet waarom er nog een groot open stuk zit tussen het deel van de overkapping en het deel wat onder het station zit, wordt je nog zeiknat als het regent

gelukkig zijn we gisteren geen treinen kwijt geraakt in dat gat
Sani schreef:De aansluiting voor de richting Rotterdam was ook zoek.![]()
Mensen moesten nu maar overstappen op Gouda...
Jemig, voor mij twee plekken vrij, in een vierzits maar toch naast mij gaan zitten.... En ze heeft een mega parfumwalm waar ik misselijk van wordt.

lijkt me wel gaaf als we het helemaal actief kunnen maken