@marleen_usar kijk even op oad.nl en dan bij disney dan kun je kijken in welk hotel welke periode het ongeveer gaat kosten. is ook verschillend of je in het hoog seizoen gaat of juist niet.
Pakketreis Arrangement 1374.00 EUR Disney’s Sequoia Lodge® voor 4 volwassenen aankomst op 15/11/2008 vertrek op 19/11/2008 Standaard Kamer Inclusief ontbijt voor 4 volwassenen Toeristenbelasting voor de duur van het arrangement Toegangspaspoorten voor de Disney Parken. voor 5 dagen voor 4 volwassenen
Nog maar 5 nachtjes slapen en ik ben er. Helemaal zenuwachtig....al is dat meer omdat ik niet weet hoe client gaat reageren en zijn dan dat het van de spanning is
superpluisje: Je zou juist denken dat het op die dagen wat rustiger is. Ik ga over 2 weken precies in het weekend, eigenlijk ook niet zo'n goede keus.. Mr midden in de week kwam voor ons ook niet uit. Hopelijk staan er niet te lange wachtrijen.
Ik krijg helemaal zin van al jullie foto's en verhalen. Nog 4½ week en dan gaan we Wij gaan naar het appartementencomplex in Val d'Europe bij dat prachtige winkelcentrum