Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fleuribelle schreef:Dat is zeker balen. Je mag toch verwachten dat een oppasser doet wat er van hem verlangt wordt. Anders had hij er niet aan moeten beginnen. Arme Rocket, verwen hem maar extra zodat hij weer wat in gewicht aankomt. Is er wel goed voor de paarden gezorgd?
Jet schreef:Jeetje wat erg Monique! Dat had ik niet verwacht na je eerdere berichten over die man. Dat snap je ook helemaal niet, dat iemand zo met je dieren ( en je huis) omgaat, wat een onwijs grote domper!
Kaatastrof schreef:Oh gadver Mo, not fun. Op een huis passen is 1 ding, maar je dieren zijn toch wel je kinderen zowat. Ik zou daar dus ook niet blij om zijn.
Ik had heel graag op jullie huishouden gepast maar dat gaat praktisch voor me nu ook even niet, helaas. Ik zou het ook niet alleen durven zo in the middle of nowhere en zonder dat ik kan rijden. Anders, zo graag. Ik heb eigenlijk echt nood om even weer weg te zijn (zoals jullie dus.. hah).
SjonnieZ schreef:Balen Monique.. wellicht was deze opdracht net wat te veel werk voor deze meneer.
Hopelijk vinden jullie nog een vervanger.
Tinka schreef:Leuk als jullie toch langskomen, kunnen we samen paardrijden.