en de laatste keer dat ik hierwas. 20 km verderop extreem veel hagelschade
en ik had drie druppels regen 
Maar welke neuf .. staan jullie Lukka? Mag ook per pb
De voorspellingen zwabberen heen en weer voor vannacht en morgen. Droog of regen en onweer. Wat is het nu? In ieder geval warm
voor nu 100 + aanmeldingen. Best een prestatie voor net 200 mensen over drie dorpen verdeeld.

het kampement in het bos haal ik helaas niet, jammer maar niks aan te doen

[/quote]
Ik ben benieuwd of de andere nederlanders er ook zijn.
. Op een van die staat een oude foto uit 1943 met wat kindjes. Staat mijn schuin overbuurman naast me en vraagt met een grijns of ik hem herkend had?
ik ben geen groepsmens maar vind het te belangrijk te laten schieten 

en redelijk weggewerkt voor nu. Maar mijn lijf is er ook echt wel klaar mee. Rotklus deels boven mijn hoofd omdat er een stukje bijna vergaan hout ingehakt moest worden voor de kabel.

). Desnoods gaat de rest als pruim mee naar nl en doe ik die op de mij bekende manier. Ondersteboven in een pot met schroefdeksel op een theedoek na vullen met hete inhoud.
, vannacht en vanmorgen fiks regen en onweer, een paar inslagen vanmorgen op max 600 m. Wat een klappen, sterke geur van ozon ook. Nu bloedhete zon, en samen met het vocht weer waar ik niet bepaald tegen kan.
maar het was echt gezellig. Aan mijn tafel zat ook visite uit Nice die op vakantie was bij haar zus. Compleet ander slag mens wel echt stads en met voldoende geld.