Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charmaine schreef:Mijn vlucht via Corendon bij Transavia werd vd week geannuleerd en omgeboekt naar een vlucht van Corendon zelf. Nu kregen we vandaag bericht dat we niet vanaf Amsterdam vliegen, maar vanaf Rotterdam. Maakt voor ons niet veel gezien onze woonplaats. Maar wel rete irritant dat ik alles om moet zetten en zo extra kosten heb. Stoelreservering bij Transavia moet ik claimen. Parkeerplaats Schiphol moet ik ook afzeggen...Nu maar hopen dat het fijn vliegen is vanaf Rotterdam. Moet je daar ook zo vroeg van tevoren er zijn?
Charmaine schreef:Heb way too quick op de knop van Corendon gedrukt om mijn parkeerplek van Schiphol over te zetten merk ik nu...We hebben zelf bij P3 gereserveerd. Maar nu blijkt Corendon samen te werken met Quickparking. Wordt niet echt vrolijk van de reviews die ik lees. Heb nog niet betaald dus ff kijken of en hoe ik daar onderuit kom. Op de luchthaven zelf is wel 2x zo duur zie ik. Maar voelt wel stuk betrouwbaarder...
Yessy schreef:Charmaine schreef:Heb way too quick op de knop van Corendon gedrukt om mijn parkeerplek van Schiphol over te zetten merk ik nu...We hebben zelf bij P3 gereserveerd. Maar nu blijkt Corendon samen te werken met Quickparking. Wordt niet echt vrolijk van de reviews die ik lees. Heb nog niet betaald dus ff kijken of en hoe ik daar onderuit kom. Op de luchthaven zelf is wel 2x zo duur zie ik. Maar voelt wel stuk betrouwbaarder...
Ik heb dit voorjaar via parkos geboekt bij Walk & Fly Rotterdam Airport, mocht die nog beschikbaar zijn dan is het echt een aanrader. Dat was toen 10 euro per dag, net als P3 meestal.
Dido2316 schreef:Meer dan twee uur van tevoren heeft niet zoveel zin op Rotterdam. Buiten zijn er 5 rijen met de eerstvolgende 5 bestemmingen en eentje voor als je al ingecheckt bent en alleen handbagage hebt. Die rij gaat niet eerder dan 2 uur van tevoren open.
Charmaine schreef:Yessy schreef:Ik heb dit voorjaar via parkos geboekt bij Walk & Fly Rotterdam Airport, mocht die nog beschikbaar zijn dan is het echt een aanrader. Dat was toen 10 euro per dag, net als P3 meestal.
Dank voor de tip! Ik kon de parking bij Corendon nog annuleren en heb nu hier bij geboekt.
laura1987 schreef:Misschien ook handig om rekening mee te houden is dat je tegenwoordig je eigen drinken enZ weer mee mag nemen. Dat kan je een boel centjes schelen
Annemiek73 schreef:laura1987 schreef:Misschien ook handig om rekening mee te houden is dat je tegenwoordig je eigen drinken enZ weer mee mag nemen. Dat kan je een boel centjes schelen
Heb je hier een bron voor waar deze informatie staat. Ik was dit aan het uitzoeken voor onze reis, maar heb dit niet kunnen vinden: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... ter%20zijn.
Ik vond wel veel en ook oudere links dat de EU hier mee bezig is, maar niet dat dit er al door is.
chanicha schreef:Op Alicante deden ze mij afnemen met zo’n staaf met een doekje![]()
Heb nog nooit zelfs maar een jointje aangeraakt maar dacht straks heb ik iets aangeraakt waar drugs aan of inzitten, schijterd