Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
D_akota schreef:Gave foto’s! Amerika blijft een mooi land.
Ik denk dat het dit jaar een roadtrip door Duitsland gaat worden. Iig iets goedkoops.
gaucho schreef:Ik heb ook de ervaring dat Duitsland relatief goedkoop is. Goedkoper dan Nederland iig.
Wat vind je leuk qua vakantie AB?
Hanzesteden langs de Oostzee kust, Lübeck, Rostock? Sachsische Schweiz red je net niet met 5 uur, is in combinatie met Dresden wel erg tof. Moezel / Hunsrück regio?
Mandyy schreef:Miccamaaike wat een mooie foto’s! Moet een prachtige reis zijn geweest.
Earth geniet van je reis!
Mijn Babymoon naar Tenerife viel best tegen.Het weer was het vaak net niet en de laatste vier dagen was mn vriend ziek
Alsnog wel wat mooie foto’s om te delen:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Roosch schreef:Ik zit nu in Montenegro en heb een esim van globalesim die het echt geniaal goed doet!
Ook wat plaatjes
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mandyy schreef:Heerlijk Roos! Hoe warm is het daar?
WenK schreef:Roosch schreef:Ik zit nu in Montenegro en heb een esim van globalesim die het echt geniaal goed doet!
Ook wat plaatjes
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Oh wat goed! Prachtige plaatjes ook... Ik heb nu nog meer zin!
Ik heb Airalo op mn telefoon nu. Maar ivm Google Maps en kleine terror op de achterbank wil ik eigenlijk zonder verbindingsproblemen van Kroatië naar Bosnië, van Bosnië naar Montenegro en van Montenegro weer naar Bosnië. Vandaar dat ik kijk voor een Europa E-Sim, maar er staat dat de geldigheid en dataverbruik start zodra hij verbinding maakt met een netwerk en ik wil dat ie dat pas in Kroatië doet (we zijn eerst nog een kleine week in Slovenië). Iemand hier ervaring mee?