Echt zoooo blij met mijn lieve buren. De leverancier had mijn zaagsel gewoon bij een bedrijf in de buurt gedumpd omdat ze de heuvel niet opkwamen.Vandaag heeft de buurman alles opgehaald, 8 pallets, en bij ons binnen gezet. En het wordt frisser hier.
lekker dan van leverancier lieve buren!Fijn dat je pup er ook nu is trouwens Hier ook wat kouder, nu ook weer lekker sneeuw
KarmaChansy schreef:lekker dan van leverancier lieve buren!Fijn dat je pup er ook nu is trouwens Hier ook wat kouder, nu ook weer lekker sneeuw Op dit moment nog veel regen hier.
DubbelFun schreef:Wat een leuke namen voor de dagen van de week , gewoon 3 letters en klaar Gewoon toch ? Zoals ma, di, wo, do etc bij ons !
DubbelFun schreef:Wat een leuke namen voor de dagen van de week , gewoon 3 letters en klaar Er hoort nog -dag achter he?
De wanden zouden deze maand moeten komen. De constructietekeningen van het gebouw vandaag gekregen, dus we kunnen weer verder.
Wordt een loopse teef voor hun neud gezet en dan wordt de reu "geholpen". Bij hengsten vindt ik het wel wat vriendelijker ogen eigenlijk
Whaaaaaa het lijkt erop dat ze eind febr/begin maart de constructie vd schuur in orde gaan brengen en de vloer gaan leggen.
Dat is super nieuws. HOe koud is het daar nu eigenlijk. Hier was het vanmorgen vroeg -8 en meteen de koudste nacht geweest deze week.
Toch wel raar als je een naakte vent tegen komt die staat te poseren voor een fotograaf, zo warm is het niet.