Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iriscope schreef:Heerlijke foto's meid!
Iemand zei hier laatst iets over de steak bij Van Hunks? Die heb ik vorige week geprobeerd was inderdaad heeeeer-lijk.
Is er hier iemand die een idee heeft voor een goede sushi tent omgeving Long Street- Kloof Street?
noukie175 schreef:In St Lucia zit een hele gave voor walvissenspotten!! Je kan daarbij ook meteen boeken voor de Tour over de rivier, dan zie je krokodillen en nijlpaardenMet het walvis spotten vaar je vanaf heg strand de zee op, de terugweg varen ze de boot dus ook keihard vanaf de branding het strand op, dus naast de walvissen is het ook spectaculair, haha.
http://advantagetours.co.za
Tip, wel boeken van te voren, sws paar dagen ervoor.
posje schreef:Hoi allemaal, ook ik ga dit jaar naar Zuid Afrika. Tickets zijn geboekt en nu aan het kijken naar leuke accomodaties. Wil heel graag 2 nachten in een mooie maar toch betaalbare lodge in of nabij krugerpark met mogelijkheid voor gamedrives of dat deze er al bij xitten. Hebben jullie tips?
Reis gaat trouwens van kaapstad naar Port Elizabeth, dan een vlucht naar Durban en van daar via swaziland naar kruger en vanuit daar voor de terugvlicht naar Johanesburg.
Alenthe05 schreef:Hallo Allemaal,
15 juni vertrek ik ook voor 24 dagen naar ZA. Ik heb net het hele topic doorgeplozen en heb een A4 vol met allemaal tips van jullie. Thx!! Ik ga dit bij onze route leggen en kijken wat we allemaal kunnen gaan doen.
Wij vliegen met Britisch Airways, Ams-London Htrw-Johannesburg, daar staat onze huur auto klaar en dan dalen we af via Kruger, Swaziland om dan de gehele tuinroute te gaan rijden tot aan Kaapstad. Vanuit Kaapstad weer via London naar Amsterdam.
Alle overnachtingen zijn al geboekt. We willen zowieso op safari, bungie jumpen bij Bloukrans, walvissen spotten, duiken met de witte haai maar vooral genieten.
Zijn er nog Bokkers in ZA rond deze tijd?
@Posje: wij komen foto's kijken hoor!!