Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lovely schreef:Het is natuurlijk wel heel sneu, maar het blijft toch haar eigen schuld. Als je de regels wilt omzeilen, dan kunnen daar consequenties aan zitten. Amerika is nu eenmaal geen XXL Disneyland.
Ken het zelf ook. Heb het meegemaakt met een schoon broertje van me. Die mee ging met een boer die daar al een huis had (Maar nog niks op orde, naar een imigratie). En hij had alles correct maar die boer niet. Die reisde teveel op een aantal visum's (in een zeer korte tijd). En die mocht oppeens het land niet in. Schoon broertje wel, maar toen kwam het zei waren bang dat hij de werkzaamheden van de boer over ging nemen voor 3 maanden. Zei hadden inmiddels alle info van de schoonbroer. En die wisten ow die kan ook met vee werken. Lastig parket als je het mij vraagt. Dus ook die werd voor veiligheids maatregelen terug gestuurd. Zonder enige vervolgen.
misssixty schreef:Ohhh wat balen zeg!
Vraag me beetje af hoe ze dan direct bij de ranch terrecht komen? Waarschijnlijk omdat ze dat adres als verblijfplaats heeft gegeven?
Ben erg benieuwd hoe het dan gaat met zo'n terugreis, of je zelf moet betalen enzo.
Wel ontzettend rot.. gaat je leuke vakantie!
Gelukkig!
Ik had me beter moeten voorbereiden ipv hals over kop vertrekken. Ik heb iig niet helemaal gelogen tegen de security, maar ik MOEST wel zeggen dat ik gratis verbleef. Ze zouden anders pm bewijs gaan vragen en nachecken, mijn FBpage werdt ook al doorgeplozen.
, gelukkig dat je in ieder geval veilig geland bent.