Dank jullie wel... Inderdaad alsof je een gedeelte van jezelf hebt achtergelaten... En dan ben je weer aan het what's appen.. zucht... Zal snel nog wat foto's plaatsen.
Nou hier neemt de "spanning" toe, druk aan t inpakken enzo. Morgenochtend om 10:45 vliegen we naar Hurghada. Hebben jullie nog tips mbt dingen doen daar en de do's en don'ts?
Februari heeft hij pas weer echt vakantie.. Maar even kijken of er mogelijkheden zijn om eerder te gaan.. Bonaire, ook vervelend.. Wel lang vliegen! Hoe lang ga je dan?
Jongens, nu moeten ze toch echt eens stoppen met ruzie maken daarzo. Elke keer als wij plannen de winter in Eqypte door te brengen zijn er troubles. In 2010 was de eerste poging. Dit jaar poging 2. Resorts aan de Rode Zee zijn nog goed volgens het overkoepelende reisorganisatie. Nu hopen dat dat zo blijft de hele maand december.
Vertrekt de 16e en kom de 28e terug. Lekker 2 volle weken.
Bambino
Geplaatst: 16-11-12 14:14
Oeeeh Bonaire!! Lijkt mij ook super mooi zeg! veel foto's maken he haha..
Captain, ken je niet keer gaan als die gewoon aan werk is? ga je overdag lekker luieren op het strand enzo en dan S'avonds leuke dingen doen met hem?
Ik heb daarnet laatste spulletjes gekocht voor mijn vertrek, heb zelfs dekbed gekocht bij Ikea vind verschrikkelijk onder lakens slapen haha Alleen volgende week nog ff lekker shoppen nog wat tshirts halen enzo! En dan maar hopen dat ik alles mee ga krijgen haha
Ntlie_
Geplaatst: 16-11-12 14:15
Ja hoorde ook dat het weer een beetje rommelt daar, maar hoor er van Egyptenaar zelf weinig over.
Waar ga je precies naartoe Verography?
Ntlie_
Geplaatst: 16-11-12 14:16
Wow, maar een dekbed neemt toch superveel plaats in?
Captain, ken je niet keer gaan als die gewoon aan [***] is? ga je overdag lekker luieren op het strand enzo en dan S'avonds leuke dingen doen met hem?
Zou een mogelijkheid zijn ja.. Maargoed, ben liever de hele dag met hem natuurlijk..
Bambino
Geplaatst: 16-11-12 14:20
Haha nou die van Ikea dus niet die zijn vacuüm verpakt in een soort rol , ik was met mijn vader aan bellen ik zeg pap ik ga proberen alle kleren in 1 koffer te krijgen want ja echte winterkleding hoeft niet, alleen jij moet mijn uggs meenemen wanneer je naar Egypte komt, dus mijn vader wat ga jij met Uggs in Egypte doen haha, ken natuurlijk makkelijk zonder uggs daar.. Word nog wat het inpakken hoor haha
Ntlie_
Geplaatst: 16-11-12 14:21
Heeft hij nu de hele week vakantie gehad Captain? Echt chill...
Die van mij zou dat toen eerst ook hebben maar uiteindelijk waren er nogal wat veranderingen daar op 't werk waardoor hij het grootste deel van 't tijd aan 't werk was. Beetje een domper toen!
Ahhhw dat is inderdaad een verdiende vakantie dan haha
Ik ga 1 koffer meenemen haha, heb al wel veel kleren daar gelaten en ik heb nog een halve koffer van mijn moeder die ik ga gebruiken Dan trekt mijn moeder maar wat kleren van mij aan haha, heeft ze een lekkere lichte koffer wanneer ze terug gaat naar NL. Maar ik vrees er wel voor dat krapjes gaat worden, vorige keer voor 2 weken was het al dramaaaa om alles in 1 koffer te krijgen, weet iemand van jullie waar je die vacuum zakken ken krijgen?
Deze hangt nu boven mijn bed, 150x80 cm. Echt papyrus, het stinkt en het is een glow in the dark, als de lamp uitgaat is het net alsof de maan op de piramides schijnt, echt super mooi! http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 0677_n.jpg