Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SteffiiY schreef:_Daniella schreef:Auto is goed te doen hoor stef, hebben wij ook gedaan! (wel vanaf melvin)
Ik heb toen ook met grote agentenkorting gedaan!
Was toen 90,- p.p voor 2 dagen entree 2 nachten in hotel new york
oja is zelfe voor mij!! mijne kost 100,- per persoon voor 2 nachten en 3 dagen park!
Corelli schreef:En wie heb je gebeld?
Ik heb bij Peter Langhout reizen gekeken en voor een busreis, 2 dagen entree, en overnachtingen in het Kyriad hotel zouden we in totaal (voor 2pers. dus) 438 euro kwijt zijn
Is dat reeël denken jullie? Het nadeel van PL is wel dat de opstapplaatsen ontzettend uit de buurt liggen
NathalietjeB schreef:Corelli schreef:En wie heb je gebeld?
Ik heb bij Peter Langhout reizen gekeken en voor een busreis, 2 dagen entree, en overnachtingen in het Kyriad hotel zouden we in totaal (voor 2pers. dus) 438 euro kwijt zijn
Is dat reeël denken jullie? Het nadeel van PL is wel dat de opstapplaatsen ontzettend uit de buurt liggen
wij hadden ook zelf bij peterlang hout gereserveerd toen 200 pp ook bij t kyriad hotel was prima te doen hoor een goed bed en schone kamers smorges eten daar en daarna hele dag in t hotel vertoeven
smiddag kwamen we bij t hotel aan en daarna gingen we met de bus naar disney....
had toen gezien dat er een trein station vlakbij t hotel was(5 minuten lopen) dus 1 avond hadden we de bus gemist(wij waren uren te laat bus ging weg om 10 uur ofzo en wij bleven in de wild west show die was afgelopen om 11 ofzo) en zijn we vanuit disney naar t hotel gegaan met de tram was goed te doen...