Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Drie tot vier keer overstappen en minimaal een uur langer reizen..
en gezien ik om medische redenen geen treinreizen meer mag staan.. Nee doe mij ICMm maar. 

MarrieLeen schreef:Nop Sani, je hoeft nog niet in te checken in de trein.![]()
Geldigheid vrijdag zou je even na moeten kijken, dat is trouwens nog een goede ook, ik loop stage en moet 'm gebruiken.
Over koude airco's gesproken, gisteren in een VIRM was het net een vrieskist!Ben maar even door gelopen.
Had mn jas gelukkig nog bij me en maar weer aan getrokken

Alleen het voorste stel ging weg.
het was echt zo.. ik zat in de 18:17 naar Rotterdam op spoor 18.. maar die werd ineens die van 18:26 naar Leiden, want die eigenlijk naar Leiden moest waren ze kwijt. Vervolgens word er omgeroepen dat de .29 naar DH vanaf 18 ook niet ging, want daar wisten ze ook niet waar het treinstel gebleven was

heb dan 4 jaar dit traject gereisd

mijn trein wou niet meer vertrekken vanaf sloterdijk
ik kwam aan op perron en zag dat mijn trein er nog stond, bleken dus problemen te zijn dat de deuren niet open wouden gaan
ik dus in die ene deur die open kon naar binnen gaan, maar 10 minuten later werd vermeld dat die niet zou vertrekken
leuk. Toen maar in de veeeeeel te korte trein gegaan die via schiphol ging. Echt absurd, was spits en maar de helft van wat we normaal krijgen, een volle trein dus
gezien alles dat via haarlem naar leiden etc reisde dus nu ook die trein moest hebben