. Zorgt daar dr niet voor dat je droog blijft maar ideaal om schaduw te creeeren
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Zorgt daar dr niet voor dat je droog blijft maar ideaal om schaduw te creeeren
. 
Ben twee keer in april geweest, een keer in december en een keer in oktober. In oktober vond ik persoonlijk het klimaat het fijnst. Het is nog lekker warm maar niet té en de zee is ook echt super fijn qua temperatuur dan. 

balen ik had al zo`n vermoeden iemand enig idee hoelang het duuurt voor dat je paspoort is aangevraagd?

We hebben nog ff bedoel we zouden pas gaan als we gaan de 20 ste! 
Destiny22 schreef:Ik wil eind oktober naar Egypte gaan met mijn vriend en ben op zoek naar een niet al te duur maar goed hotel.
hoe is het weer in oktober volgens mij nog best warm toch?
En wat ik wel belangrijk vind is dat het direct aan een (prive) strans ligt en dat je er een rif voor de deur hebt ivm snorkelen. Wil ook nog een snorkel excursie gaan doen, maar vind het ook leuk als je aan het strand leuk kan snorkelen.
. Je kunt trouwens beter niet besparen op je hotel in Egypte, de duurdere (en dus vaak betere) hotels hebben een veel betere hygiëne (o.a. met het voedsel), en dat is zo belangrijk in zo'n land. Als je een hotel gevonden hebt, zoek dan even naar recensies op internet, daar heb je vaak veel meer aan dan het mooie praatje op de site of in de folder.
.
. Wij hebben voor Arabella toen geloof ik in de 900 p.p. betaald voor 12 dagen, heb je een beetje een idee
.
. Het centrum is wel heel leuk met de tok tok's als ik het goed heb
. Van die kleine soort idiaanse electrische autotjes die iedereen overal heen brengen
.
. Het is nu natuurlijk officieel laagseizoen in egypte
.