Turkije 2009

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MargrietJonk

Re: Turkije 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 21:58

Ik kom ook ff binnen vallen...

Ik ga de eerste woensdag van September naar Kümkoy beach in Side. Twee hele weken! Wel lang.......

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 21:59

Nathalie schreef:
Kahya echt niet heen gaan!!!
Bij ons zaten mensen in het hotel die door red mijn vakantie van sbs6 in ons hotel terrecht gekomen waren. Zij zaten oorspronkelijk in Kahya maar dat viel echt zwaar tegen!!! Heeel slecht, heb echt hele vieze dingen gehoort...

Het ooststrand is toch ook best groot? Wij zaten ook aan het ooststrand en ons hotel is echt een aanrader..

Daar ben ik geweest :))
Wat was er bij hen zo erg dat Sbs6 er aan te pas kwam?

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 23:52

Ik wil in oktober weer naar Turkije toe alleen vind de vakantie een stuk duurder geworden dan vorige jaar...

Dus word even goed zoeken!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 06:15

Urselin, hun vertelden dat het zwembad heel erg vies was, als ze 's avonds naar hun kamer liepen stond het onbijt al klaar voor de volgende ochtend. Warm eten was altijd koud en koud eten was warm. Dus een warme salade en koude spaghetti bijvoorbeeld. :+ En nog veeel meer, heel onvriendelijk personeel enzo. Zij hebben er drie dagen gezeten en zijn toen door sbs6 overgeplaatst naar ons hotel, moesten wel eventjes bijna 500 euro per persoon bij betalen. :=
Als het goed is komt dat hotel dus binnenkort op tv en ook de smaakpolitie was langs geweest daar.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 10:30

Wow dat is wel heftig Nathalie!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:23

Ik ben weer terug uit Alanya :( Heb het echt super naar mijn zin gehad.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:38

Nathalie schreef:
Urselin, hun vertelden dat het zwembad heel erg vies was, als ze 's avonds naar hun kamer liepen stond het onbijt al klaar voor de volgende ochtend. Warm eten was altijd koud en koud eten was warm. Dus een warme salade en koude spaghetti bijvoorbeeld. :+ En nog veeel meer, heel onvriendelijk personeel enzo. Zij hebben er drie dagen gezeten en zijn toen door sbs6 overgeplaatst naar ons hotel, moesten wel eventjes bijna 500 euro per persoon bij betalen. :=
Als het goed is komt dat hotel dus binnenkort op tv en ook de smaakpolitie was langs geweest daar.

Hmm zwembad was bij ons niet vies, werd elke ochtend én avond schoongemaakt.
Ontbijt hebben we 's avonds ook niet klaar zien staan en wij liepen elke avond langs de eetzaal (wij sliepen in het gebouw daar).
Spaghetti enzo waren wel lauw ipv warm, maar ik verwacht niet veel van een lopend buffet en al helemaal niet van all inclusive.
Personeel was idd niet vriendelijk, heb ik hier toen ook vermeld :))

Zo te horen is het maar goed dat we vooraan in het hoogseizoen zijn geweest :+

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:43

Die mensen verwachten ook niet heel veel, ze zijn iig snel tevreden, maar wat ze vertelden was echt heel erg. :o Zij moesten ook langs de eetzaal elke avond, en elke avond stond het ontbijt al klaar zeiden ze. De eigenaar van het hotel gaf ook gewoon toe dat het een slecht hotel was.
Het zwembad was schijnbaar heel vies door zonnebrandcreme en olies. Dat werd dus gewoon niet goed schoongemaakt. Ze zeiden dat er zon hele olie waas overheen lag en het water een beetje bruinig gekleurd was.
Nouja ze hebben iig heel erg veel verteld. :D En ik vind vaak dat mensen zeuren op vakantie, maar wij hebben de hele vakantie met deze mensen opgetrokken en het zijn absoluut geen zeurpieten. :n Ik vergeet de naam van dat hotel dus echt niet meer, haha. :o

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:18

Dat het geen goed hotel was, was me toen ook al duidelijk geworden..
Eten was ook echt niet te vreten.
Cake van 's ochtends werd in de namiddag gebruikt in de cake-service en 's avonds in het toetje verwerkt :')
Ben blij dat dat bij ons niet was, van dat zwembad.
Toen werd het in ieder geval nog goed schoongemaakt en zullen ook wel minder gasten zijn geweest.
Hotel gaat ook contracten aan met mensen die in de buurt wonen voor werk, die dat het zwembad en eetservice mogen gebruiken.
En ook familie van het personeel wordt uitgenodigd naar het hotel, die werden ook wel voorgetrokken.
O ja en de bedjes die om half twee 's nachts al bezet waren :')

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 21:26

Klinkt niet echt lekker...

Pff wat een dag vandaag.
Vanochtend had ik auto theorie examen, netjes geslaagd... loop ik naar buiten waar vriendlief staat te wachten
Zegt ie dat mn zwangere zus naar het ziekenhuis is... ze had weeen, ze zou eind september uitgerekend zijn.

Maaaar.... ik ben tante van een gezonde jongen *\o/*
Dus gelukkig een goed verlopen dag... nu alleen nogsteeds mn koffer inpakken!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 10:19

hoe zat het ook alweer met die prikken?
hoever van te voren kan en moet je die halen?

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 13:49

Ooh nee he! Heb ik dast weer, ben ik blij dat ik dat hotel dus nog neit geboekt heb! Ik wil dit keer aan de andere kant van Alanya, dus niet het Oostrand.. Ik heb daar in Hotel Elysee gezeten en dat beviel zo ontzettend goed, maar ik wil dus eignelijk niet 2x naar hetzelfde hotel :o.

In Kemer barst het schijnbaar van de Russen? Dat heb ik gehoord en gelezen op internet dus ik ben echt aan het twijfelen wat ik nu allemaal moet doen!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 13:56

In Alanya zaten ook echt te veel Zweden. Maar daar heb je weinig last van.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 15:59

Ik heb geen zweed gezien. :D In ons hotel zaten veel Duitsers, Oostenrijkers, Zwisters, Italianen, Fransen en Turken. Bijna geen Nederlanders en géén russen!

Wij zaten wel aan het ooststrand, dus das jammer. :D Ik vond het wel een heeele mooie zee. En hele gave golven soms. 8-)

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 16:29

Ik spotte wel altijd veel zweden.. Maar nooit last van gehad!

Heb net mijn telefoonrekening ontvangen van mijn vakantie.. Kan meteen mijn maandsalaris inleveren :o ;(

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 17:21

Wow of je hebt een niet zo hoog maandsalaris of wel een heeeeele hoge telefoonrekening.... :=

Ik heb echt geen zweed gezien, grappig. :D

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 18:23

Nathalie schreef:
Ik heb geen zweed gezien. :D In ons hotel zaten veel Duitsers, Oostenrijkers, Zwisters, Italianen, Fransen en Turken. Bijna geen Nederlanders en géén russen!

Wij zaten wel aan het ooststrand, dus das jammer. :D Ik vond het wel een heeele mooie zee. En hele gave golven soms. 8-)

Wij zaten aan de andere kant en daar waren echt alleen maar Zweden en Nederlanders. Met stappen zat ook alles vol met Noren,Zweden en Turken.

Shiirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 18:52

IK GA VRIJDAG!!!! heb er zin in!

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 19:00

Nathalie schreef:
Wow of je hebt een niet zo hoog maandsalaris of wel een heeeeele hoge telefoonrekening.... :=

Ik heb echt geen zweed gezien, grappig. :D

Ben nog student en werk dus parttime :+ Maar door dat gedoe met Corendon veel moeten bellen..
Achja niets aan te doen.

Zo zie ik altijd maar weinig Russen :D

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 12:15

Ik ben weer terug. Was fantastisch, ook een super hotel! Gaan volgend jaar weer naar dit hotel. :D

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:36

Vrijdagochtend vertrekken m'n vriend en ik eindelijk :D Ben een beetje zenuwachtig maar heb er vooral veel zin in!

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:46

Veel plezier voor diegene die gaan!

Ik heb ook gezwommen met dolfijnen!! Het was die 100 euro zeer zeker waard. :D 3 kwartier duurde het, en het was met een klein groepje dus je kreeg alle aandacht!
Afbeelding

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 15:53

Ah wat een gave foto Tamara! Vind dat echt zulke lieve beesten! :D

Ik heb een ander hotel gevonden; hotel Grand Zaman Garden in Alanya aan Kleopatra beach.. Iemand ervaring mee?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 16:20

Ik ben ook weer terug helaas..... ;( Echt super gehad!! Gelukkig maar dat het weer hier goed te doen is, anders was de heimwee nog veel erger. Heb het onwijs naar mijn zin gehad.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 16:33

Dat die dolfijnen zo ondersteboven kunnen zwemmen. Bij ons mensen loopt er dan altijd water in je neus :')