Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:Kahya echt niet heen gaan!!!
Bij ons zaten mensen in het hotel die door red mijn vakantie van sbs6 in ons hotel terrecht gekomen waren. Zij zaten oorspronkelijk in Kahya maar dat viel echt zwaar tegen!!! Heeel slecht, heb echt hele vieze dingen gehoort...
Het ooststrand is toch ook best groot? Wij zaten ook aan het ooststrand en ons hotel is echt een aanrader..
Nathalie schreef:Urselin, hun vertelden dat het zwembad heel erg vies was, als ze 's avonds naar hun kamer liepen stond het onbijt al klaar voor de volgende ochtend. Warm eten was altijd koud en koud eten was warm. Dus een warme salade en koude spaghetti bijvoorbeeld.En nog veeel meer, heel onvriendelijk personeel enzo. Zij hebben er drie dagen gezeten en zijn toen door sbs6 overgeplaatst naar ons hotel, moesten wel eventjes bijna 500 euro per persoon bij betalen.
Als het goed is komt dat hotel dus binnenkort op tv en ook de smaakpolitie was langs geweest daar.
Nathalie schreef:Ik heb geen zweed gezien.In ons hotel zaten veel Duitsers, Oostenrijkers, Zwisters, Italianen, Fransen en Turken. Bijna geen Nederlanders en géén russen!
Wij zaten wel aan het ooststrand, dus das jammer.Ik vond het wel een heeele mooie zee. En hele gave golven soms.