Nog 3 nachtjes Tas ligt klaar.. lijstje erop.. vanavond alle was even wegwerken en ervoor zorgen dat vriendjelief verzorgd achterblijft en dan morgen avond inpakken vrijdag avond al bij mijn broer logeren kan niet stoppen met stuiteren
ik heb al beelden gezien van de kerstsfeer en het is geweldig daar. Ik wil ook haha het is echt zo gaaf tijdens kerst lekker romantich met het vriendje slenteren door belle,s kerstdorp en de heerlijke kerstmuziek klinkt in je oren
noh moet me schamen, ben verdorie net 2 weken terug, maar als ik zoals nu alle vouchers aan t nakijken ben en zie al die tickets naar disney dan wil ik oooooook weeeer
Even stipje ben er al 3 keer geweest paar jaar geleden en ga 21 november 3 daagjes met een client en een vriendin. Slapen in het disney hotel en heb der helemaal zin in
Jullie hoeven niet kwijlend en mopperend achter je bureau te zitten hoor als mijn client het niet had kunnen betalen had ik helemaal niet weg gekund. En met een client (met bijbehorend aardig wat zorg) is toch wel even wat anders dan gezellig met vriend/vriendin
Mag ik vragen wat de kosten zijn,wij gaan dan met 5 personen waar moet ik dan ongveer aan denken.Je ziet wel vaak aanbiedingen staan in de krant maar komt er dan nog veel bij?