Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
startklaar maar ik mag eerst "gezellig" naar de tandarts, alweer een stuk kies afgebroken. Goddank weet ik nu de oorzaak maar ja de schade is al gedaan. Ik doe kennelijk aan kaakklemmen s nachts. Ik loop al denk ik 30 jaar met afbrekende dingen ontstoken kaakkopje enz, kaakfysio en meerdere tandartsen maar nog nooit heeft iemand me hierop gewezen. Nu een bitje ervoor sinds een paar dagen maar ja de schade is al gedaan. Het zijn ook steeds dezelfde kiezen die hier last van hebben.
Als ik weer terug kom gaat hii naar een camperbedrijf voor de camperdingen die gecheckt moeten worden en schoongemaakt gasslangen koelkastbrander, boilerbrander en alle slangen van water en gas.
eerst s middags een soort vossenjacht voor de jeugd in de twee dorpen, met als vossen mensen in oorlogsjaren outfit zowel frans als duits. Er zijn oorlogsvoertuigen. Een cafe ingericht als in die tijd ook.
En s avonds een gallische avond.
de naastbuurvrouw overlegt morgen even of ik mijn eigen eten kan meenemen. Ik kan wel betalen en dan moet ik toekijken hoe anderen eten. Dat is ook niet echt wat.
mijn papa gaat hondsitten dus ik heb een avondje vrij.

.

Groot, diep donkerblauw/zwart metallic kleurtje.
Ze zijn echt gigantisch.
korte nacht en al een zakelijk gesprek achter de rug met een erg snel pratende meneer.
Maar de offerte voor de septic tank komt eraan. Het wordt toch een iets ander systeem dan bedacht door het andere bedrijf ivm de plek waar het moet. Op het andere systeem mag niks zwaars meer gezet worden, en al helemaal geen autos. Dit systeem kan dat wel aan (helaas ietsje duurder ivm zwaar materieel voor de plaatsing). Mocht het nodig zijn voor bv bouwwerkzaamheden aan het dak kan daar gewoon iets op staan. Slim om aan te denken. En stel ik moet verkopen is dat ook gunstiger voor de verkoop.
Simpele handeling zou je zeggen maar nope.
en gister de snippers gied doorgeharkt. Alle grasjes liggen nu bloot.
en de parasol verplaatst naar bij de achterdeur voor wat extra schaduw in de ochtend.
graag niet weer richting ziekenhuis deze keer.
.