Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douraque schreef:Als je vanuit vroeger zo opgevoed bent, ga je er tegenwoordig ook niet heen. En nogmaals, ik vind zelf eten halen armoedig en niet het tegen van lekker uit eten gaan.
Stephanie_M schreef:MacavityL schreef:Waarschijnlijk in Juni/Juli met een vriendinnetje naar NYC![]()
Nu maar hopen op een aanbieding (tickets), want de prijzen zijn niet bepaald voordelig
Op dit moment zit NY volgens mij in de werelddealweken, goedkoper dan dat vind je ze over het algemeen niet haha!
TessaVB schreef:Oh als je van leuke ontbijtdingen houdt, moet je echt bij Ellens Stardust Diner eten! Met zingende bediening en een superleuk sfeertje. En echt wel lekker eten! Wel vadsig, maargoed je zit in Amerika haha.
Nadir schreef:Wat gaaf beauty1love! Veel succes met het vinden van een gastgezin!
xTitanic, ik ben even nieuwschierig op welk visum jullie naar de VS gaan..? Vind je het wel leuk om te verhuizen, is dat met school evt te regelen? Kun je daar niet naar school gaan?
Nagini schreef:xNavatu schreef:Smorgens ihop en ik heb een hele dag geen honger meer
Oh, Ihop
Er is er bij ons eentje direct als ik de metro uitkom.
Daar zit ik dus elk weekend na het stappen aangezien die 24 uur open is.