Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:Ik zit te kijken naar tickets. Is iemand wel eens met Kenya airways die kant op gevlogen?
Ben benieuwd hoe dat is bevallen en hoe de overstap op Nairobi is...
Sokje_6 schreef:Met een camper, stoer! Maar heb je dan niet dat je mooie stukken mist omdat je er niet kunt komen? Hier in de buurt is bijvoorbeeld een van de gaafste uitkijkpunten te vinden, op de Drakenbergen. Maar zonder stevige auto niet te doen, laat staan een camper. Weet niet of dat vaak voorkomt hoor, dat zou mijn persoonlijke overweging zijn.
Voor zij die in Afrika wonenMerken jullie veel van de rellen? Hier in de omgeving helemaal niks, erg fijn moet ik zeggen.
horseyfries schreef:miccamaaike schreef:Ik zit te kijken naar tickets. Is iemand wel eens met Kenya airways die kant op gevlogen?
Ben benieuwd hoe dat is bevallen en hoe de overstap op Nairobi is...
Ik ben er één keer mee gevlogen maar het is mij niet goed bevallen, slecht vliegtuig, puinhoop in Nairobi, ik wil voor dat soort lange vluchten toch echt wat meer comfort dan dat. Ik zweer nu bij KLM/Air France, boek altijd via Air France Amsterdam-Parijs-Johannesburg, dat is veel goedkoper dan bij KLM gek genoeg.
Iriscope schreef:Heb je ook foto's kunnen maken? Ben heel benieuwd!
Vriendlief is gevraagd om voor werk naar Midden Afrika te reizen en ik hoop stiekem dat ik mee mag![]()
Ik was afgelopen weekend in Stellenbosch, bij vrienden van ons, waar we heerlijk genoten hebben van de omgeving, de wijn en de muziek