Lol wat een verhalen over die customs zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FOG schreef:haha oh god wat een verhalen allemaal!
Ik vond het op het consulaat in A'dam ook een gedoe zeg. Wachten voor het hek. Wachten voor de beveiliging. Tas controleren, door het poortje, naar binnen, wachten, loket, wachten, loket: oke klaar doei. Achteraf viel het nog wel mee, ik had verwacht dat ik een heel gesprek moest gaan voeren ofzo omdat ik echt een 'appointment' had..
HCRanch schreef:lifaya schreef:Ja maar ben echt bang dat ze dan gaan denken dat ik in hun land geld ga verdienendat wil ik niet
Heb net iemand hier gehad met camera's uit Deutschland, nou daar is menig prof jaloers op. Hij heeft geen problemen gehad bij de douane daarover.
FOG schreef:Ik vlieg ook alleen naar de VS. Ga vanaf Dusseldorf naar Atlanta, door moet ik 8! uur wachten op mn overstap naar San Fran.. Pfff iemand die dat vliegveld kent? kan ik me daar wat vermaken?
Ik zit daar waarschijnlijk toch doodzenuwachtig me te verheugen op wat komen gaaten als er vertraging oid is of ze moeilijk doen bij Customs heb ik lekker de tijd.
Yasmine schreef:FOG schreef:
Moest jij geen gesprek voeren?Jij gaat er toch studeren? Al mijn vrienden die een studentenvisum gingen aanvragen voor Amerika moesten een superstreng interview afleggen waarin ze dus echt moesten aantonen hoeveel geld ze op hun rekening hadden staan, welke vakken ze gingen volgen, hoeveel credits ze opnamen, waar ze gingen verblijven etc.