Dinsdag vlieg ik naar Curacao en ga ik voor 5 maanden mijn minor volgen! Spannend
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dinsdag vlieg ik naar Curacao en ga ik voor 5 maanden mijn minor volgen! Spannend

misschien zie k je daar eens nog.
1234 schreef:Spannend, Vera! Waar ga je dat doen?
Ik ga dus 11 februari voor 5 maandenmisschien zie k je daar eens nog.

Ookal ken ik Curaçao al, toch is er weer die spanning, hahah.
En aangezien iedereen er telkens over begint.... 'En, ben je al klaar voor Curaçao? Wanneer vertrek je? Heb je alles al ingepakt voor je stage?' xD

vooral qua administratieve dingen. Dingen die ik moest regelen oid.
2 keer insmeren is dan niet genoeg 
Sneu!! Goed dat je die hebt opgevangen. Moeilijke beslissing om em toch weg te doen, nu het toch goed gaat. Maar het ligt eraan of dat baasje hem echt heel graag wilde hebben, of dat ze het niet erg zou vinden als het niet door zou gaan, dat ze dan ook voor een andere hond kan kijken. 
Ik verbrand trouwens nog steeds na 4 jaar
Als ik ga werken ben ik echt de hele tijd in de zon en smeer ik me dus ook wel in, wel met factor 30.

dat was haast weer het tegenovergestelde. Heb daar ook nog 2 flesjes van staan, maar kan niet zeggen of het werkt of niet. Werd minder gestoken, maar volgens mij waren er toen ook minder muggen. Maar ik neem ze voor de zekerheid maar mee naar Curacao 
Heb die idd ook zien staan toen in de winkels in Curacao.
Vind dat soort dingen daar kopen ook wel handig. Scheelt weer in mn koffer haha.