Turkije 2010!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 13:57

Babel schreef:
Net terug uit Marmaris, ik wil terug!
Wat heb ik een heerlijke tijd gehad zeg. En ja, de Turken daar zijn erg leuk :P
Heb genoten van elke dag!

Waar zat jouw app/hotel ongeveer ? Hoelang ben jij geweest ? Fotooooss :D

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 15:48

Aan Long Beach, als je Turtle Bar hebt, in het rijtje oYes, Den Tol enz, dan zit daar naast Turtle Bar een Burger King. Daar naast, aan het strand zat ik.
We zijn 12 dagen geweest!

Afbeelding :D

Afbeelding

Mijn vriendinnetje Carina links en Roland rechts van mij
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hele groep bij elkaar:
Afbeelding

Party @ Club Joy
Afbeelding

Mijn verjaardagstaart :D
Afbeelding

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 15:56

Leukleukleuk :D :D
Bij o yes ben k nog een keer wezen eten.

Moest wel lachen om al dat personeel bij veel restaurants. Allemaal van die mooie jongens die gaan dansen (oa van die turkse volksdansen enz <3 ), "miss verkiezingen", stonden die dudes op het balkon zonder shirt en dan moest t publiek ( de mensen die er aan t eten waren ) kiezen we er het mooist was, het beste kon dansen ahha enz. Vermakelijk hoor. Zie dat in NL niet zo snel gebeuren. Best een ijdeltuiten die turken *D
Vind de 2e foto een ontzettend lieve foto !! ;)
En volgensmij ben ik ook wezen eten bij waar je je allerlaatste foto hebt genomen. Zal eens even terug spieken in de mijne, komt me iig wel bekend voor !

Iriscope

Re: Turkije 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 16:20

Ja ik heb ook erg gelachen om die jongens daar. Die twee van de foto werken ook allebei bij oYes :j We hebben eigenlijk alleen maar daar gegeten, en bij Den Tol omdat het eten zo goed beviel.
Die laatste foto is trouwens ook bij oYes genomen!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 16:43

Vandaar dat het me zo bekend voorkam :)*

AramisJames

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 16:45

Leuke foto's Babel! :D

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 16:59

Leuke foto's!
Ziet er gezellig uit inderdaad! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:41

Alles is gepakt, vanavond de auto in, en dan morgen op de meest onmogelijke tijd vliegen naar antalya :)

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:38

Waar ga je ook alweer naar toe Asyaa?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:47

Side :)
Komt wel goed met het huidige weer O:)

Muluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:02

Ja ik mag me ook hierbij aansluiten! 3 weken geleden teruggekomen van 3 weken Turkije! Geweldig!
De eerste 2 weken verbleven we in villa Mimosa in plaatsje Kas (via google te vinden) een echte aanrader! En de laatste week zijn we naar Gocek gegaan waar ons gehuurde jachtje lag, en zijn we gaan zeilen langs de Turkse kust. In die week zeilen nog 2 dagen in haven van Marmaris gelegen! Wat een heerlijke stad.

Nog mensen bij restaurant Jan de Wit geweest in Marmaris? :Y) Dat was heerlijk eten en onwijs leuke bediening. Uiteraard waren deze mensen ook mensen aan het binnen halen maar op een manier die ik ontzettend leuk vond, i.p.v mega irritant! Een nee werd geaccepteerd, en dat heb ik niet vaak gezien.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:14

Leuk Asyaa.
Het weer is daar nu heerlijk, mijn broertje kwam afgelopen weekend pikzwart terug. :D

Wat een leuke reis Muluna! Had je al eens eerder in Turkije gezeild?

Muluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:20

Nadir schreef:
Leuk Asyaa.
Het weer is daar nu heerlijk, mijn broertje kwam afgelopen weekend pikzwart terug. :D

Wat een leuke reis Muluna! Had je al eens eerder in Turkije gezeild?

Ja dat was het. Dit was de eerste keer Turkije voor mij en absoluut niet de laatste :D Het zeilen was echt zo prachtig..

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:38

oeh de Joy! Daar heeft mijn man gewerkt. :)

Muluna Jan de Wit is wel leuk... maar de mensen zijn zo aardig niet als je denkt hoor. ;)
(tenminste, de mensen die er werkten toen wij er woonden, nogal achterbaks :) )

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:39

Muluna schreef:
Ja ik mag me ook hierbij aansluiten! 3 weken geleden teruggekomen van 3 weken Turkije! Geweldig!
De eerste 2 weken verbleven we in villa Mimosa in plaatsje Kas (via google te vinden) een echte aanrader! En de laatste week zijn we naar Gocek gegaan waar ons gehuurde jachtje lag, en zijn we gaan zeilen langs de Turkse kust. In die week zeilen nog 2 dagen in haven van Marmaris gelegen! Wat een heerlijke stad.

Nog mensen bij restaurant Jan de Wit geweest in Marmaris? :Y) Dat was heerlijk eten en onwijs leuke bediening. Uiteraard waren deze mensen ook mensen aan het binnen halen maar op een manier die ik ontzettend leuk vond, i.p.v mega irritant! Een nee werd geaccepteerd, en dat heb ik niet vaak gezien.

Hahaha nou DAT ken ik niet.
1x was erg grappig weet niet meer welk restaurant het was maar t was daar in die ring rond de haven waarbinnen je barstreet hebt.
Was er een restaurant met super relaxte stoelen dus alleen daarvoor wilde we er al opzich wel eten. Kwam er zon propper, zei ie jaa ik zag jou in de zee vandaag.
Bleek het dat ontzettend vervelende mannetje te zijn die me aan het stalken was toen k in de zee aan t zwemmen was.
De hele tijd me aanstaren, naar me toe komen vragen where you from? Holland. Really? Yes... Are you really really from holland?....YESSSS :(
Whats youre name ? ik terug antwoorden: Achmed.. Really ?.....no its Ali...Really ? Duuh natuurlijk niet stupid head }:0
:o Had t zo gehad met al die rare standaard vragen.
Ook standaard iedereen wou met ons ergens een drankje drinken. We hebben onnoemelijk veel telefoonnummers gehad.
Waren we bij Icmeler, wilde we ergens eten halen maar wisten niet waar, ging vriendin vragen aan een gast op t strand van ja waar kunnen we t beste eten halen, zei ie wat wil je ik regel t voor je ( hij werkte bij waterscooterverhuurshizzle). Dus kwam een gast van zon restaurantje ons 2 porties patat brengen. Zeggen we how much ? Zei ie its on the house. Had die ene gast voor ons betaald :Y)
Zei ie daarna dat we na 6en gratis op de waterscooters mee mochten enz. Daar verders maar niet op ingegaan. Kregen een beetje loverboy idee :Z

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 20:01

Hahaha, mooie verhalen allemaal! :D
Daar hebben wij gelukkig nooit last van. Dat is wat dat betreft wel een voordeel. Ik weet de weg, ga meestal naar dezelfde restaurants en loop niet in de drukke toeristische winkelstraten.

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 23:01

Ik ben vandaag weer teruggekomen van 11dagen Marmaris
Het was echt helemaal super :D
&Bar street is echt leuk :D ik wil terug! :( :P

Muluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:45

Nathalie schreef:
oeh de Joy! Daar heeft mijn man gewerkt. :)

Muluna Jan de Wit is wel leuk... maar de mensen zijn zo aardig niet als je denkt hoor. ;)
(tenminste, de mensen die er werkten toen wij er woonden, nogal achterbaks :) )

Ow, kun je best gelijk aan hebben, i.i.g die 2 keer dat wij er hebben gezeten vonden we het onwijs leuk! ;)

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 23:09

Nog een joy foto Afbeelding
Good times :D

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 11:18

Oehh vrijdag zit ik in Alanya, kan niet wachten :):)

Nog meer mensen die gaan deze week?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 11:41

Oh die jongen op de foto lijkt met zijn achterkant wel errug veel op een goede vriend van ons. Maar achterkant is moeilijk te zeggen hahaha.

Wij gaan zaterdag, vind het toch wel echt spannend worden hoor.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 11:52

Ohh dat is nu echt al heel snel Nathalie! :):)

Ik moet nog een paar weken wachten...

Fanny_1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 11:54

Hallo allemaal,

Ik ga samen met mn man en 2e vrienden 8 sept voor 8 dagen naar Lara. Ik heb er zin in! Vooral met dit weer in NL :(

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:11

Leuk Fanny, naar welk hotel gaan jullie?
Het is nu nog erg heet in de Turkse Riviera, dus jullie treffen het wel! :)

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:11

Nathalie en Fanny veel plezier toegewenst !! Ik wou dat ik mn koffer alweer kon inpakken !
Afgelopen nacht maar met een extra deken geslapen, wat had ik t kkkooud ! En dan bedenkende dat we in Turkije niet zonder airco konden slapen omdat het anders te warm was :=
Offtopic, jullie zijn leeftijdsgenootjes van mij maar zijn al getrouwd en nathalie zelfs al een trotse moeder. T voelt net alsof ik erg achter loop, ik ben nog studente en vrijgezel :o Totaal ander leven. Waar blijft mijn prins op het witte paard?