snik snik... m'n ouders vannacht naar schiphol gebracht.... zijn vanmorgen om half 9 in bodrum aangekomen.... en ik zit me hier op te vreten... op te vreten omdat maandag mijn kleine meid (hondje) wordt geholpen
ja ze wordt inderdaad gesteriliseerd.. Ze is steeds zo ziek van haar loopsheid dat ik 3 maand terug een afspraak heb gemaakt. Dacht dat dat nog wel even zou duren, maar is sneller voorbij gegaan... is trouwens wel erg offtopic...
ze zijn inderdaad heelhuids aangekomen en komen over 15 dagen pas weer thuis.
Ik vlieg morgenvroeg om 5.45 vanuit Schiphol naar Alanya. Heb er zin in!!!!!!!!! Ik ga 8 dagen met een paar vriendinnen.
ikkuh15
Geplaatst: 16-08-09 12:57
Toch veel plezier _Nathalie_ . Ik hoop dat je ondanks alle omstandigheden toch kan genieten!
SusaSuus
Geplaatst: 16-08-09 13:28
@Nathalie, hoop ook dat je er wel een beetje van kan genieten!
@Damber, sterkte met je hondje! Hopen dat het allemaal goed gaat!
NOg 1 nachtje te gaan en dan mogen wij ook richting Schiphol Arme hond weet psies wat er gaat gebeuren en is niet blij.. Gelukkig gaat hij lekker naar mn ouders en zn twee vriendjes
Aah voor degene die op vakantie gaan; hele fijne vakantie!
Ik ga in oktober weer 8 of 11 dagen.. Vanaf 21/22 oktober ongeveer. Helaas gaat het zusje van mijn vriend met haar lieftallige vriend ineens naar Alanya, op 500m van het hotel waar ik vorig jaar heb gezeten wat mega goed beviel en waar ik eigenlijk weer naar toe zou willen, maar dat dus niet door gaat omdat ik geen familyholiday wil! Ze gaan toevallig ook in precies dezelfde periode..! JAMMER!
Nu wil ik dus ergens anders naar toe, wel aan de Turkse Riviéra omdat het daar het beste weer is eind oktober. Het hotel waar ik over praatte lag trouwens aan het oost strand, dus eventueel een hotel aan Kleopatra beach is ook geen probleem. Ik heb op internet gekeken en mij leek Hotel Kahya wel oké, heeft iemand hier ervaring mee of weten jullie een goed hotel (niet ál te duur ), dan hoor ik dat graag!
Kahya echt niet heen gaan!!! Bij ons zaten mensen in het hotel die door red mijn vakantie van sbs6 in ons hotel terrecht gekomen waren. Zij zaten oorspronkelijk in Kahya maar dat viel echt zwaar tegen!!! Heeel slecht, heb echt hele vieze dingen gehoort...
Het ooststrand is toch ook best groot? Wij zaten ook aan het ooststrand en ons hotel is echt een aanrader..