Florida is ook heel erg leuk, ja ik ben dit jaar geweest
Ze hebben in Florida ook Disney's Animal Kingdom, een soort dierentuin in Disney stijl, is ook heel erg gaaf! Heel veel dierenshows hebben ze ook, oa met Pocahontas:
En vogelshows:
En je kunt er een safari maken en rijdt dan echt vlak langs leeuwen, giraffen, struisvogels, neushoorns, noem maar op! Dus als je de kans hebt: Disneys Animal Kingdom is ook écht een aanrader Er staat ook een geweldig gave achtbaan, dus voor ieder wat wils
Zeker de moeite waard!! Disney zelf, de Studios, Animal Kingdom, Epcot Centre.. allemaal onwijs gaaf!! *gaat vanavond weer even in d'r fotoboek duiken*
En Seaworld natuurlijk, al hoort dat niet bij Disney... Zucht, ik wil terug naar Amerikaaaaaa! *plundert spaarvarken* helaas... t wordt kamperen volgend jaar
Whahah, ja seaworld Daar zijn we dit keer oook niet geweest We gingen voor 14 dagen.. en hadden vtv al besloten om zo veel mogelijk tijd in de Disney parken door te brengen Anders kwamen we er niet meer uit met de dagen... Ik wou naar Seaworld, mijn broer wou naar Kennedy Space Centre en zo is er zoooooooo veel te zien /doen daar...
Dus hadden we vtv goed afgesproken wat we gingen doen
Voor mijn gevoel zat daar niet zo heel veel verschil in... Ook veel attracties waren hetzelfde als in Parijs, zoals de Space Mountain, It's a Small World, Big Thunder Mountain en Peter Pan.
De opzet is wel ietsje anders, maar verder lijkt het wel heel veel op elkaar
kwam even en foto tegen , heb ook nog zo'n mickey regen pakje voor honden, die heeft ook zo'n capuchon heeft met oortjes dr aan doe ik hem nooit om hoor, vond ik leuk om te hebben