Urielle schreef:Er zou 's nachts ook bijna niks open zijn begreep ik? En moet je daar buiten al je ticketcontrole doen dan?
Daarnaast : als ik m'n vlucht mis terwijl ik er wel op tijd was, gaat Schiphol dan alles vergoeden? En dan ook alle eruit voortvloeiende kosten? Al meerdere keren gelezen dat mensen overal foto's maken met hun horloge bij de wachtrijbordjes omdat het anders no show is... Iets zegt me dat als je bijvoorbeeld voor je werk met spoed naar een andere plant vliegt om een probleem op te lossen in een fabriek, dat Schiphol niet die tienduizenden, honderdduizenden euro's gaat vergoeden omdat die productielijn een dag langer stil ligt. Dus ik vraag me ten zeerste af of je überhaupt tegengehouden mag worden, juridisch gezien. Nou hoef ik op mijn eerste vlucht alleen maar naar familie dus niet zulke enorme financiële gevolgen, maar gewoon het principe. Er zullen genoeg mensen zijn die een spoedvlucht hebben om wat voor reden dan ook.
In de nacht is er inderdaad niets open, boekje mee en muziekje op en proberen je ogen nog even te sluiten zodat je fit op bestemming komt.
Nee, schiphol vergoed niks als je op tijd was maar niet het vliegtuig haalt.